Happy Anniverary 7th

Today genab pose yang ke 22 secara x langsung genablah 7thn ulangtahun perkahwinan aku bersama yang tercinta merangkap partner tido , gaduh dan gurau iaitu Pak Anif yang ku cintai...( cehh wahh ). Diam x diam kejup je masa berlalu , kejup je chalif dah bear , kejup je aku dah nak tambah anak no-3 , pastu kejup je aku dah tua...ops..itu x mo..aku nak maintain muda sentiasa.

aNNIVERSARY kali ni x la aku sambut macam orang-orang lain siap bunga, kek ,candle light dinner segala bagai just wish-wish jer...itu pun aku lajak terlupa nasib bufday BFF aku si dilla awal sehari dari tarikh wedding kami. Lagi pun since 2 month ni memang idup aku laki bini agak kelam kabut sikit gara-gara perlbagai masalah but alhamdulilah berkat kesabaran sikit-sikit kami atasi walaupun pelbagai pahit yang perlu tempuh. Apa nak buat mana idup x ada masalah, bagi aku semua tu dugaan allah swt dan aku yakini ada hikmah disebaliknya. Bila dah tempuh pelbagai dugaan allah ni barulah tahu setiap dugaan tu ada sebab dan setiap yang terjadi allah menyuruh kita lebih mengigatinya.

Tahun ke-7 di tahun 2011 ...tahun ni insyallah akan muncul orang baru dalam hidup kami sekeluarga. Maka bertambah la produk terbaru Pak Anif  Brand. Lama juga kami muncul kehadirannya, 5 tahun tunggu ingat dah x ada lagi tapi alhamdulilah berkat kesabaran lahir juga orang baru dalam keluarga kami....insyallah...doa-doakan semua selamat. Bagi aku itullah hadiah yang paling bermakna dalam hidup kami walaupun tahun 2011 ni tahun serba kekurangan dan cabaran.

Lastly...dibulan yang mulia ini aku berharap berkat doa family dan semua ..aku berharap korang doakan aku sekeluarga dengan kebahagian dan kasih sayang yang berkekalan selain dilimpahi dengan rezeki yang murah....amin....

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia