Aku diZzy

Hari ni rasa badan x sihat sangat...Pepagi bangun dari sahur dah rasa x sedap badan tapi gagahlah juga bangun masak sahur untuk little princess ku tercinta. Alhamdulilah cha berjaya pose dari hari pertama, mula tu agak lemau-lemau juga tapi masuk hari 3 dia dah boleh biasakan diri cuma aliff jer aku cuba lajak-lajakkan sampai pukul 1pm.

Sambung citer aku x sihat... nak kata semalam aku buat kerja berat aku banyak tidur je sepanjang hari, just petang je aku ke pasar ramadhan cari kuih TAKO kat Pantai Peringgit pastu terus gi umah mak. Nak kata menu berbuka beri kesan sampingan...aku rasa x ada sebab aku x makan pelik-pelik just makan ayam rempah dan sayur masakan mak. Ishkk...entahlah...malam tadi pun sepanjang malam aku x leh nak tidur. So, bila jam dah berbunyi , aku agak segar la bangun sebab tidur ala-ala tidur ayam.

Selalu lepas sahur aku memang x reti nak tidur, buatlah aku kerja-kerja rumah yang x settle sementara tunggu azan subuh dan lipat baju yang x lipat. Pak Anif dah perasan muka aku dah pucat pastu aku duk tala minyak yuyi kat dada....dia tegur aku tapi just cakap x sedap badan. Pastu keluar plak mulut celupar cakap aku ni mesti deliver awal dari tarikh sebab tengok aku kali ni macam dah x larat sangat-sangat. Aduhh...tolonglah aku dah rasa aku dah cukup kuat dah ni...aku cuba untuk kuat sebab mama pesan " Gee, cuba kuat semangat...kalau kamu kuat anak kamu pun kuat..kalau kamu lemah anak kamu akan lemah...kalau malas jadinya lebih malas".....baikkkkk puann milah. Tapi kali anak ko dah puas laan penyakit dah ni...sampai MC ditangan pun masih duk terpacak kat opis ni sebab duk pikir kalau balik ni tah apa benda aku nak buat dalam rumah tu. Mahu aku pickup chalif teman aku duk umah.....okey tuan puan aku bukan jenis manusia duk diam. Aku lebih rela dengar suara chalif memekak2 dalam rumah tu dari aku duk diam-diam mematikan diri sorang2 atas katil.


Lepas ni...aku cuba nak drive balik..aku takut kang esok badan aku meragam...tak akan aku nak terjah MC je memanjang....So..better ko balik laaa....balikkkk sebelum ko meyusahkan orang lain...

Ok aku nak balik

Chow....

Rasa perut aku seperti di tendang-tendang.....dishh dishhhh....sekali dia karate laaaaaa




Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia