mode study

Okey...agak lama x menerjah blog ni....sebab apa? aku sibuk buat assignment dan sibuk melayan kerenah diri yang agak kurang sihat.... Bila study sambil preggy ni agak stress sikit..bila agak lama duduk perut dah gerak2 minta berjalan..bila duk mengadap lama skit buku mata dah minta untuk terlelap......Agak malas nak tulis panjang sebab baru lepas submit assignment online..So agak stress gak aku tadi mengadap dan menghabiskan saki baki ilmu yang perlu dipertaruhkan. Harap-harap excellent lah result aku like last semester..harap2 capailah target aku nak gred dengan 1st layer degree...harap-harap la...amin amin amin...44kali...ok mak buyung malas nak tulis...kalau ikutkan banyak aku nak tulis tapi mood x ada...okey bye blogku...


Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia