Family Day SUKKEP

yERHHhh...
citer lagi untuk hari ni...kali ni aku nak story morry bout last week punya program. Okey, oleh kerana agak lama mak buyung dah x aktif kehulu ke hilir melayan kerenah putraputrinya dihujung minggu , so jadinya nak jadi story nak atau tidak aku join la gak family day SUKKEP without suami tercinta yang mencari rezeki untuk anak bini. So, x disangka-sangka mama plak turun menerjah jengok anak dan cucu yang dah berkurun lama x jengok dia di Shah Alam.

Xtualy pada mulanya pak anif ada but suddently dapat call plak ada bas rosak..so apa leh buat mak buyung relakanlah...kata rezeki anak2.

Family day kali ni memang seronok tapi lagi seronok last 2 years....sebab masa tu aku leh terkinjer tepi padang maklumlah x membuyung so langkah kanan la kan ko nak buat apa pun but kali ni langkah agak terhad yang aku leh join hanya karaoke jer...itupun aku join just suka-suka sebab dah lama bebenor aku x asah suara depan2 orang ni...last aku mengasah suara time2 skool. So, bila dah lama x mengasah tetiba terus mak JUARA LA PLAK KAN.....ops terlebih sudah..semput-semput mak nyayi nyah lagu AZHARINA " ELEGI SEPI AKA SEMPUT "...berbaloi gak tu dapek mak HAMPER BESAUUU.HEEHEHEH mesti suara aku sedapkan ( sila muntah )...pak anif orang paling sesal x dapat tgk wife dia berkaRokk..mana taknya dia x pernah tengok aku nyayi kecuali nyayian semput dalam toilet jer..kalau nak citer bab suara emas aku ni ( sila muntah lagi ) memang x abis..kalau sebab nama aku kat sekolah orang just kenal aku ni artissss...( uhaaaaa sila muntah again and again ). Mesti korang kata aku kan kan kan....isi bakul angkat sendiri...apa pun kalau suara mak x sedap mesti mak x menang...hahhahauhahahha muntah lagii dan lagii..

ops..terlebih sudah..paling best suara emas JKNM si lyza dan aku kedua2nya dapat tempat di karok SUKKEP...waaa..well x sia2 SPA pilih we'ols jadi radio JKNM ..diperakui suara kami lemak tepu nyah.. " helloo jkn melaka "..so, for those yg call JKNM mesti terpikir suara siapakah yang lemak merdu itu yaa....( ops sila garu kepala ....mak buyung sedang perasan ).

Close bout karok..jom jengok gambo plak....



Pica ku....
ni pica 1st mak amik..masa ni alif duk poyo mewarna, bangun pepagi penuh semangat dua beradik sebab nak join colouring contest..mana x nyer nok, aku dah burned kan duit rm15 beli colourrrr jer..well..x sia2 pengorbanan omak ko ni nak..aliff menang plak PERTANDINGAN WARNA...emrmm terpikir gak mcm mana anak aku leh menang yerkk..ermm no comen..apa pun aliff elfeanz...well done..ko bangga kan omak ko for a while...
Ni makhluk yang paling xcited but x menang apa2...cian dia..anak mummy ni semangat wajar tapi sayang cha masuk apa pun x menang...lagi pun game kanak2 x banyak..kalau x comfirm cha ada menang one of the game...ermm sebab tu aku kata kali ni family day agak x bestt...x pe cha..nextime kita collect hadiah bebanyak...itu pun kalau ada lagi family day sukkep..
Kiri Kanan2x......sekali amik ko terussss....
haaaaaaaaaaaaaa....terus membontot....waahh suka korang yerk membontot2....amacam?  apa rasa? hahahahah ( ops terlebih sudahh )
mama and cucu...thanks mama sebab teman akak...apa pun mama memang sempoi sebab masuk BOMBA BANDAR terus dapat no.2 ...same group with k.intan & k.hawa.....cayalah ma..u sama ngan anak u ... gediks and hover but menang..hahahahah
jangan x tahu...mama naik pentas menari2 gitu....mak buyung havoc gak okey...tapi x lah sesempoi mama aku...aku ni pemalu sikit ( HuweKkkK ) tapi mama memang open mainded....I LOIKE
yEHRHHH..i got it...bukti okey dia JOHON.......senyum lebau ini makhluk menang dapat 1set stationary BEN10...well..anak sapakan? anak i...mak JUARA KAROKK anak JOHAN warna....kuikuikui .wei aku berlagak weeiii..
Antara makhluk yang menyemak kat balik stage....
Okey...puan2 tengah tu anak saya cha....tiup punya tiup DzzzzDzzzzzzz terbang mcm lalat terus baik punya landing jatuh pelepukkk betul2 kat kaki... TIMBALAN PENGARAH DR GHAZ..
( baju oren belakang)...haaaa x pasal2 cha jadi anak samyvellu sembah apak mintak ampun...okey cha, ko malukan omak ko ...apa pun x kisah utk ko nak...sebab muka ko sangat berpuashati dapat belon freee...

Lastly.....family day best but kurang game utk kanak2 so jadi x best...dan paling ketara dan hakikatnya sebab aku dengki sebab x ada game untuk orang kurang upaya macam aku ni......aka  mak buyung x leh join nok...so agak terkilan kalau join comfirm tangan tarak kosong okeyy...x dpt juara menang sorak pun mak suka...hahhahaahah...( ok aku gila glann ). Kali ni macam x ramai join, but still happening...hope nextime ahli-ahli lembaga buat la banyak game untuk anak2 kita yerkk. Bila game kanak2 x banyak aku lihat ramai plak anak2 terbiar kehulu ke hilir lagi2 macam anak aku,  tahu2 badan dah berlumpur , muka dah macam tapir yang mak2 apak2 duk terpekik terlolong kat padang ligat bersukan manakala anak terpeliaran buek hal memasing ...tu yang ada sempat2 mandikan anak kat toilet gara2 anak dah macam pengembala bertepek2 dengan lumpur....kekkekekek ( sapa tu yerk )...ok off record...jangan marahh lizardddd...

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia