here i am - OUM MELAKA

aDUHHhh...today suppose hav a class but last minute cancel cos lecture hav emergency case and will be change other next date....ermm..dah lah subject struggle not easy to pass and easy to learn , mampus mak buyung sem ni.

Alhamdulilah , last sem aku result semua pass ..naik la skit pointer aku yang sememang madang je turun. Hope sem ni janganlah turun just becos subject yang susah.

Tadi jumpa member sekelas "pugodi" kesian dia , aku nampak muka dia stress patutlah dia macam x bermaya ke kelas her mother admit at HM becos breastcancer stage 4. Dugaan sungguh padanya, aku dapat lihat when she talk bout her mother i show her tears thru a ears. Aku dapat rasa kesensaraannya berdepan dengan masalahnya dan dalam masa yang sama dia terpaksa kuat untuk menghabiskan pengajiannya. Aku berdoa agar dia terus tabah dan harap apa yang terjadi tidak mengganggu pengajiannya becos pugodi seorang student yang pandai dan rajin. Aku suka berkawan dengannya , walaupun aku berlainan bangsa dan agama tapi kami boleh bercerita dan berkongsi cerita apa sahaja.

Yerhhh...now aku di library tunggu vijay on the way from his house, kami nak study group bout our assignment. Hope perjalanan pengajian ni berjalan lancar even im in preggy. Insyaallah, berharap aku kuat semangat.

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia