Arrogant !

First..
orang x kenal mmg kata muka aku muka sombong , muka belagak nak mampus...tapi hakikatnya aku okey jer. Muka jer nampak belagak hakikat aku ni giler-giler..Bukan ke bagus kalau ko kenal aku dulu baru ko judge aku macam manakan. Bab kata pepetah " Tak Kenal Maka X Cinta ".

Today aku dapat msg dari fb from member lama. Nak kata member x lah member just beratur sebelah kelas masa zaman skool dulu. X ada ribut x ada bencana nak sound aku BELAGAK plak just sebab aku x add dia as a friend di FB.

Hermm...serius..kalau ko letak gambo pun gambo kucing hitam underground and identiti pun hang visible salah ke aku ignore. Come on la...aku ni bukan memilih kawan okey...tapi agak-agak la kan..kalau ko letak gambo kucing hitam lepas tu  nampak ganas macam rock kapak..aku pun macam ala blur-blur nak add ko. Kalau rasa nak visible ur self from people to knowing u, apa salahnya ko kenalkan diri, ini tidak main sembur jer.

Aku bukan gila glamour okey...aku created fb sebab nak find out my old friends and cari member yang boleh buat member dan kalau ko nak semburpun ko agak2 la. Bila kena sound ngan aku baru la ko nak kenalkan diri last2 bila cakap x kenal ko dah temper....pastu nak cakap plak..yang ko selalu perhatikan aku dari jauh..So...salah aku ke kalau aku x kenal ko, apa salah ko tegur aku dulu atau aku rasa mesti ko xhandsome kan sebab tu ko tegur aku dan macam lah aku ni cun sangat masa tu, dah lah pendek, x lawa plak tu tapi dalam x cun aku berpunya la jugak..ahakss...

Okey...kalau ko nak aku add ko ....ko tuko la gambo pinture to real picture...at least aku kenal laa skit-skit kan......so aku rasa ni je luahan aku pada orang itu...sebab aku rasa macam begang giler bila kata aku sombong...belagak...Helloooo, who r me to pretending liked that...aku bukan anak orang kaya laa..miskin hina tauuu.........muka aku jerrrr..dan cara aku jer...

ok sekian

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia