Jejak Cendol Bandar Hilir

Mak buyung agak teringin nak minum cendol ...so paksa pak anif layan nafsu isterinya yang tercinta..cendol tempat lain aku x mo aku nak cendol kat Bangunan Merah , Bandar Hilir. Bila dah ke Bandar Hilir, kami anak beranak dah rasa macam pelancong plak rasenya...padahal local people jer..

Pica
Pak Anif menyeberang jalan menuju ke destinasi.....yam yam
Cha ..ala2 gediks pilih menu...maklumlah orang dah pandai baca..semua benda ko nak baca....
Chalif wif Cendol Jagung...mmg terbaekkk!!!
Pak Anif wif cendol biasa......sentiasa biasa2....
haaaaaaaaaaa....ni mak punya...CENDOL PULUT TERBAEKKKK....lepas minum terus kembung perut....

Menu ..macam2 jenis cendol ada...mesti korang sukerr

X abis ke aliff...bak sini mummy abiskan....

View belakang stall cendol....

Cantikkan panoramanya...sambil menikmati cendol tengok view yang menarik....

Kami dah makan cendol...so kami nak balik.....nampak itu JAM MERAH...actually orang panggil cendol jam merah...tapi aku punya suka la kan nak panggil cendol apa kan..asal aku faham apa yang aku maksudkan.

yerhhh..ada macam mood pelancong x....hahahahahah

mood pelancong dalaman....
chalif mood bercuti la sangat....
cehhh...dua beradik ni...poyo...orang sekeliling tengok kami ni dah macam pelancong singapore dahh....

Actually, banyak lagi tempat cendol yang sedap2 tapi bagi aku la...kat tempat ni memang terbaek sebab dia banyak pilihan walaupun x semuanya ko rasa ....memandangkan aku ni gadis ( cehh gadiss laa sangat ) yang ala sentimental suka akan keindahan maka pemandangan yang sejuk mata memandang kalau cendol x sedap pun jadi sedap okeyyy...hehhhhehe..
Sekian, Terima Kasih.....hehehehehehe

Comments

noyin said…
xsedap situ kak..kg jawa terbaek!
Unknown said…
aduhh tu feeling x panorama...ni tangkap mood skit..hehehee

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia