Apy mother's day mama, mak & ols mums in the world!

Preview yang agak lembab dari aku...suka je citer perkara yang lepas...Mothers Day kali ni x dpt aku nak turun Shah Alam sambut ngan mama tercinta...so,aku sambut pada mertua ku tersayang..Puan Sadiah Samah...kami tempah kek dan edible muka mak dan chalif selaku cucunya termanja dan terngada2.

Pica ..
Carrot Cake from IszaHomeBakery ..aku order online dan aku mmg dah biasa order dari kak isza sebab kek dia semua sedap2.Kali ni aku order lain dari biasa , rasanya moderate je kalau orang yg suka akan rasa carrot best la...tapi tekak aku x leh nak terima akan rasanya, but aku amat promote coklat moistnya...memang terbaik.

Chalif  feeling sambut birthday...

Memasing nak makan gambo memasing....hehehheh...

ni lahh..antara mereka yang penting dalam idup ku....

kenangan sambut mothers day di sg congkak...

apa pun...x terlambat aku ucapkan Selamat Hari Ibu pada semua ibu terutama pada mama dan emak...thanks for both of u yang always menyokong dan mendoakan kebahagiaan anak,menantu dan cucu-cucu ...Aku x reti nak show the love pada mama dan mak but aku ada cara aku sendiri untuk menghargai pengorbanan mereka. Sayang mama dan mak...muahsss..

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia