Sibuk giler

1st at all...aku agak stress sekarang ni...dengan assignment financial x abis-abis lagi...dan menunggu esok untuk persedian Hari Bertemu Pelanggan di JKN Melaka pada Selasa ini. Ohss...aku bukan mengeluh cuma aku rasa badan aku agak letih mengadap laptop lama-lama untuk berusaha menghabiskan assignment ni..

Minggu ni mama dan adik-adik datang...so agak relex sikit aku...cuma kepala aku sakit la..well bila kepala sudah sakit angin satu badan mula lah datang...madang nak mengamuk jer...

Sepanjang minggu lepas aku bertugas sorang, keadaan masih terkawal, maklumlah kerja dah nak 4 tahun kalau aku macam kayu gak...baik aku jadi cleaner jer..hati aku senang ati sebab berjaya habiskan assignment aku 100% di opis...heheheheh...so, boleh bayangkan x dengan keje angkat fhone, attend kaunter dan sambil buat assignment...hermmmm memang agak gila tapi aku suka..sebab aku boleh control semua keadaan dengan jayanya....cuma yang x bestnyer, bila line JKNM full so stack calling in / out ....tu yang kadang2 bila tsunami melanda call tibe-tibe no stop....but aku? macam biasa..kalau rasa aku x leh nak capai aku buat bodoh jer laaa..

aRHHHhhh..badanku mula sakit....anak di perut macam dah tido jer...mata aku agak kusut jerr...ermmm nak tido la lu....esok sambung keje balik...esok cha ikut mama balik shah alam...aliff stay ngan aku dia xmo follow mama ....konon nak jaga aku agaknyer...pak anif, ermm cuti sekolahlah dia buat duit...redho jer laaaa...aku? teruskan kehidupan..

lepas settle semua ni..aku nak cuti panjang sikit...nak relexkan otak yg dah kusut ..sebab on april aku akan berdepan dengan final sem examination...aminn...semoga aku berjaya dengan jayanya..

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia