cuti-cuti duk umah

Today aku cuti....konon cuti pasal FO but Fo plak last minit plan dah cancel....ermm itulah dugaan berniaga ni dan gitulah juga dugaan berniaga sambil berkerja ni...Kang spend lebih cuti, tetiba abis cuti ko x sedar plak...so untuk kali ni aku habiskan masa duduk dirumah dan habiskan assignment yang x juga habis2...maklumlah study ni kan, makin lama makin susah..agak prakk juga le kepala otak aku ni di perah2. Agak2 stress je aku buka baju, ambil tuala dan mandi...hhihhhihi gitulah aku kalau nak release stress...MANDI...mandi2 gak tapi x juga putih2 badan aku ni...golap gak.

Seawal 6.15 pagi aku dah bangun, nama pun cuti so aku akan jadi suri rumah dan mummy yang rajin disamping siapkan chalif , basuh baju dan sidai baju....sempat gak aku buat breakfast untuk dua beradik tu untuk buat bekal ke tadika. Oleh kerana pak cik van terlupa nak ambil chalif di rumah, so aku pun anto la kan ke tadika...gilerr...cukup malas aku nak keluar start engine...tapi sebabkan ilmu untuk anak2, aku gagahkan juga.

Pukul 8 pagi...hhihihhihi rumah lengang..ini rumah aku yang punya..pak anif seawal pagi dah keluar ke Kuala Lumpur. Suasana agak tenang maklumlah aku baru kemas rumah seawal subuh tadi, so lantai aku sekarang berkilat-kilat dan wangi lagi tu. Maklumlah waktu awal preggy ni aku mengalami mabuk yang agak teruk....so rumah aku agak tunggang langang walaupun nampak pada pandangannya kemas je tapi hakikatnya penuh debu dan habuk ....acHommmmmm...OH YE LUPA...aku flu yang agak melampau ari ni...gara berjangkit dengan Cc ...adoi...lomah den. Kalau gi Klinik comfirm dapat MC...mc lagi? oh tidakk..starting tomorrow till nextweek lyza x ada attend course, so aku keseorang di kaunter..hope x ada sapa yang menganggu aku sepanjang aku keseorangan. Oleh kerana aku dah sorang, aku akan cuba elakkan aku sakit-sakit....takut plak kalau dah sakit aku terpaksa MC lagi....ermm doakan aku sihat.

Now...aku tengah tulis blog...but lepas ni aku nak sambung buat assignment...aku rasa macam panas sangat ari ni...macam nak suh aku mandi lagi jer....ermmm...harus lah kut..

Hope aku dapat abiskan semua assignment within this week ...next week aku dah nak start melambakkan ilmu dalam kepala otak ni...lagi pun april depan dah final...semoga aku dapat jalani semua dengan lancar..

aminn....

p/s: next week mama nak dapat....yahoooooooooooooooo...

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia