Aduhai

Aduhaiii...nak mengeluh berdosa...tapi serius preggy kali ni buat aku terlalu pemalassss gilerr....dengan kain x berlipat, pinggan x berbasuh, rumah x berkemas , bilik bersepah....auzubillahhhh aku rasa diri aku ni amat  merimaskan.

Hari ni di opis, aku rasa asyik nak muntah....aku x tahu apa silapnya..maybe aku makan nasi dagang semalam...buat perut aku x beberapa nak selesa. tapi aku suka sebab nasi dagang jiranku mmg terbaekk...

Hari ni....aku breakfast dan lunch wif pak anif..lama x jumpa dia sb sibuk dengan group pelancongnya sepanjang CNY.....patah kaki aku tanpa pak anif di sisi....tu yang rumah macam tongkang pecah tu. Semalam dia sampai, dia basuhkan baju, basuh pinggan mangkuk dalam sinki dan melayan chalif...aku? terbaring macam orang preggy 8 bulan...ya allah....aku x tahu nak cakap mcm mana dengan diri aku ini.

Sesiapa ada contact agen cari maid atau call aku....i need it now...pak anif suh aku cari before aku deliver anak dia....aduhh...aku ni dah lah lemau pakai orang gaji ni.....mesti aku x leh nak seksa2 , feelling2, romantik2.....ishkk...tapi pak anif kata dari aku bayar orang nak 500-600 nak jaga anak ,baik upah orang gaji...anak dalam umah pun terjaga dan rumah pun bersih...entahlahh....aku mcm x prefer pakai maid..sebab no privacy
Orang gaji....pada kekawan yang rasa ada agen mencari pembantu rumah..lagi sekali aku ulang..please bagi tahu aku or email aku, even aku berbelah bagi nak pakai orang gaji nii..tp aku cuba lah kan , kalau macam menyemak je maid tu kat umah cukup 2 thn aku stop kan jer ..atau post umah mama.....so, kekawan..pls advise me...kalau dapat yang balik hari pun lagi bagus....

aduhai....lambat kul 4.30....aku nak balik relex....ari ni pak anif ada....so..aku akan berehat....dari memasak, mengemas dan segalanya....thanks sayang...budi mu x dpt ku balas...luv u daddy....

p/s: kalau pemalas jgn bermimpi anak ramai....opss....aku la tuuuuu...

Comments

nad...daaa>> said…
kak... nak laksammmm... jgn lupe. :)

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia