Begin 2011

Selamat Tahun Baru...azam baru, serba baru , bangunan baru, enviroment baru dan segalanya baru .....poyo..semua nak baru tapi pemikiran di takuk lama...apa cerrr....gitulah aku x kira tahun 2009 , 2010 , pra sejarah ke, zaman batu ke...aku rasa kalau orang tanya aku dah abis degree ke lum..comfirm jawapnya BELUMMM...aduhh..So, kira 2011 ni azam aku dah x mau extent semester lagi ...x kiralah badai melanda, tsunami sampai ke Melaka ( ciluparr ko laaa ) , indon attact malaysia ke ( cilaka tangan aku ni ) x kisahlah apa kebenda bentuk malapetaka pun...aku akan terus kan study dan terus study...amin..Suppose bulan April 2011 ni aku abis...uhaaaaaaaaaaaa...tapi apakan daya

Kenapa aku selalu extent....jawapan pendek dan nyata...x ada sapa nak jaga chalif hujung minggu. ..aku ni amik pjj so kelas hujung minggu.....jgn kata nursery reject anak aku...babysitter pun tahu nak jalan2 jugak. So, dari nak ke kelas...jadiknya x kelas,,dari bayar beribu baik duk umah jaga anak...kesian aku...pernah nagis sebab x dpt hadir study group gara2 x ada sapa nak jaga anak2 aku..Tapi kali ni aku dah tekad, kalau babysitter aku x mau jaga anak aku...cukup bulan aku hantar rumah orang lain. Aku bukan x mau minta tolong mertua...kadang2 kesian dia sebab dia pun banyak orang minta tolong...lagipun aku x mahu jadi menantu x guna asyik nak menyusahkan mertua, cukuplahh orang lain menyusahkannya..jangan aku plak. Tetiba teringat mertuaku yang dah lama x aku jengok...ermm hujung minggu ni aku jengoklah...rindu masakan asam pedasnyer itu...minta ampun minta maaf mak..menantu ko ni sibuk je..hujung minggu la time manantu ko nak mengemas rumah.....harap maklum, macamlah mertua aku ni baca blog aku ni...kekekekeke.

2011
Target aku selain abiskan study..
1) aku nak, jadi isteri  anak, pekerja  dan mummy yang soleha dan berdedikasi
2) Tambah pendapatan bersama FO..... yerhh sale target 150,000 ...insyallahh
3) Honey Moon dengan pak anif...lama kami x honeymoon..
4) Nak bagi mama dan mertua duit...hasil dari Fo...INSYALLAHH...AKU AKAN LAKUKAN..x banyak..sikit pun jadik laa...lepas niat...mama dah rasa cuma mertuaku je x lagi. berkat
5) last sekali.....aku nak berjaya dalam idup aku ..

amin...mcm sikit je target aku...tapi hakikatnya mls nak targ  byk2 nanti x jadi kenyataan...

wassalam...

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia