Kulim Inn..here i am

Fuhhh... lama x update blog since bufday aku..tetiba aku dah kat Kulim, Kedah untuk gerak kerja FO for site visit customer. Apa pun aku gembira giler sebab dapat jumpa BFF yana T-Pot yang dah hampir 2 tahun x jumpa tetiba berborak bagai nak rak....hilang rindu aku padanya.

Gerak dari Shah Alam jam 11.30 dan sampai di Kulim 4.40pm, rasa macam lama je perjalanan kami ini berikutan hujan lebat sepanjang perjalanan kami, so terpaksalah memperlahankan kenderaan. Kali ni 5 hari aku ke utara dan insyallah aku pulang rabu malam. Harap, perjalanan FO berjalan lancar dan selamat pergi dan pulang.

Sesampai kulim petang tadi, aku disambut oleh yana di kulim inn, apa lagi bila dah jumpa berborak panjang la kami.Kalau di layan borak sampai esok belum tentu habis cerita, petang tu aku siap2 dan yana bawak kami ke market ( pasar malam ) untuk menikmati makanan2 pelik di kulim....mmg best...kalau dah jalan jauh apa lagi kita mesti nak cari makanan pelik dan menarik. Tapi kali ni memang begang sikit la, sebab kamera x ada .... hilang...menci menci... so x ada tatapan kenangan untuk terjah destinasi kami kali ini.

Now, dah aku di bilik....mata dah ngantuk walaupun jam baru pukul 8.36mlm. Kak.Jijah dah berdengkur kat sebelah ni, maybe penat sangat atau kenyang gile. Bila dah tengok dia nyeyak..aku pun rasa macam dengki la plak kan nak tido...eRMMMmm badan letih ni, mata nak lelap ni...tadi macam segar je tp bila partnet sebelah dah berdengkur x kan ko nak duk mengadap laptop ni..esok dah lah turn aku drive...aduhhhshhh...letihh loooooo...

Ok...thanks yana t-pot atas segala jasa baik hang sepanjang aku di kulim.......

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia