JKNM N.Juara Senamrobik Hari Jantung Diabetis Peringkat Negeri Melaka

Dengan bangganya aku nak kata kami adalah N.Juara wakil JKNM, even x merangkul Juara kami x pasrah well biasa la, x menang di hati juri tapi menang di hati penonton ...hahahahaha...Sudah sedia maklum senamrobik dianjurkan oleh JKNM so faham2 jer lah kan x kan nak bagi JKNM team menang dah sah2 kami penganjurnyer...so the best ke the booMM kerr kenalah terima hakikat kita n.juara...apa pun kami puashati giler sebab ada yang kata Taraf Senamrobik kami hanya layak untuk lawan peringkat Kebangsaan bukan peringkat ciput2 ni...hahahahha..sangat belagak sehh...apa pun memang diakui semua pihak yang melihat dan tonton persembahan kami.

Memang di akui aku amat stress sepanjang sebelum pertandingan ini , kami dikehendaki berlatih berhempas pulas siang malam untuk berikan yang terbaik tu yang keluar topic aku bulan dec adalah yang berjaya buat aku stresss dengan pelbagai aktiviti yang ya allah aku rasa macam nak kerat 2 jer badan ni. Nasib ada pak anif dan anak2 yang sentiasa menemani aku sepanjang aku berlatih hingga cacha cukup bersemangat bila kata mummy nak gi arobik sebab dia pun sama2 berlatih dengan aku...luv cayang..

Bila dah kata N.Juara mesti lah ada hadiahkan....kami terima habuan RM600 dibahagi 8 orang...kekekekkeke walaupun sikit jer tapi aku puas dan tersangat puassssssss.....walaupun ada diluarsana yang terkejut dengan keputusan juri tapi mereka akui kamilah yang terbaik....thanks for all yang sokong termasuk juri2 ..walaupun x menang juara kami tetap berpuashati dengan commitment yang diberi oleh semua group kami....pada Kak yantee, abg, lyz, intan, salha, aniszz dan nazra....u ollss memang terbaik bagi team JKNM......agaplah pihak JKNM mahu bersikap adil pada ptj lain terpaksa letakkan kita di no2...well..apa nak buat nasib badan..kalau kita ni kelab luar..comfirm KITA MENANG!!!!...

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia