Hai Blog ku

Lama sungguh aku x jengok blog ni....yerhh, sebab aku yang terlalu sibuk dengan FO, perpindahan pejabat dan training arobik untuk competition on 22.12.10 sempena Hari Jantung dan Aids Sedunia di Mydin MiTc , Ayer Keroh. Hidup aku agak huru hara sikit dalam beberapa minggu ini, rasanya macam x cukup masa 24jam ni.

Last post aku di Kulim , but sebenarnya kalau boleh hari2 aku nak update aku ke mana dan di mana tapi boleh plak blog ni buat hal , asal nak post je nak kena tunggu berjam baru leh post...then bila load je x keluar, so nak jadi cerita semua post boleh hilang , kalau tanya aku comfirm aku x boleh nak jawap. After Kulim aku terus menapak ke Alor Setar dan naik ke Sempadan Malaysia Thai. Kalau nak cerita bab pengalaman x usah di cakap macam2 pengalaman yang aku dapat kaut apabila pergi ke tempat orang dan paling best sekali BAB MAKAN...hahahahaah suka suka suka....x pasal2 balik Melaka terus naik 1 kilo..

Banyak pahitnya sepanjang aku ke utara...salah satunya time tu lah aku tau yang aku sebenarnya dah mengandung tp apakan daya gugur. Eermm..malas nak tulis lebih lanjut sebab rasa macam semua salah aku sebab terlalu active dan aku anggap x ada rezeki. Pak Anif macam biasalah, always positive thinking dan bagi semangat agar aku x frust well biasa la aku pun yang nak sangat tambah anak.

Apa pun aku redha atas segalanya. Apa yang pasti perjalanan FO ke utara di sambut mesra dan positif oleh semua customer. Thanks a lot for them yang berpuashati akan perkhidmatan dan product kami serta thanks to mama yang jaga anak2 jijah dan anak2 orang.

x sabar nak tunggu bulan 1....terjah TIMURRRR.....

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia