Sunglasssss Terkini Ku

Bye ELLE
Haii GUESS

uHAAaa..aku berjaya mengetuk duit sendiri ..

Kalau x kerana ELLE patah dua x ada maknonyer aku nak beli yang baru.
Kalau x kerana mata aku ni alahh cahaya...( drakula ) x ada maknonyer jugak aku nak pakai sunglassss

Seminggu elle patah , seminggu juga susah aku nak drive waktu siang...kadang2 waktu drive sipi2 nak masuk longkang, termasuk lane orang dan terkini nak tersondol kereta orang...Jumaat lepas aku balik Seremban kenduri Arwah paksu tercayang 40 hari..Aku plak lupa yang elle dah patah ...amik ko...80km/j aku drive nok...keluar tol A.keroh 11.45 sampai Seremban 1.55pm...terhanguk2 bawak kereta...gara2 mata aku silau giler2...aku rasa macam pandangan aku ni berdouble ...Yang peliknya..malam kalau drive terpantul cahaya kereta x plak ada masalahnya..boleh cahaya matahari plak yang aku alahh...

So, ni yang buat aku nak perabis duit ... oleh kerana dah 2 tahun aku bersama ELLE ...dan mungkin dia minta berpencen lebih awal sebab dah x tahan menangung kesengsaraan bersama tuan ko ni...malah  Aku pun x tahu macam mana boleh patah dua elle tu..alih2 nak pakai keruk2 dalam bag bila tarik bingkai sebelah dah x ada...ehemmm...

Buat kata pak anif...

" Haaaa..lain kali sepah2 lahh lagi spec tu...bukan nak letak dlm case dia..oraNg banyak duit!!!...patah je beli baru..!!.."

uHAUUkkk..tersentap....tu lah perangai aku...ada case letak sepah2..bukan 1 / 2 sunglass aku...tapi semua patahlahh dan paling sedih...hilang pun ada. Yang hilang tu EA...memang cantik giler...suka sangat tapi aku pun x tahu kenapa boleh hilang sebab masa tu aku letak dalam case. Since kehilangan tu ,, aku jadik serik nak letak dalam case ...baik aku letak sepah2 so orang x expect sunglass tu berjenama.....btul x?  ...

So, bila ELLE dah patah, mata aku pun dah meraban bila siang...nak jadi cerita semalam kami anak beranak ke Bandar Melaka , bila dah ke Bandar aku pun cari peluang mengushaa segala bagai, kebetulan pak anif nak tengok Sunglass OAKLEY yang dia tempah, dalam pada itu aku ushaa laahh spec2 yang berkenan dihati.....tiba2 terpanaaaa...GUESS fuhhh...tgk hargaa...fuhh..mungkin bagi orang lain murah je..but bagi aku kalau harga sampai 6+++  tu...mmg mampusss DARI BELI SUNGLASS memahal baik beli COACH ..hahhahaah x hingattt...but ...tgk ada discount 30% ...fuh mengerlip sikit mata ni.So, macam dah suka, hati dah jatuh cinta,  terus nak test...lepas nak test macam suka sangat2...lepas dah suka...dan suka...terus nak booking. Memula nak book jer...but bila pikir2 aku mmg perlukan sunglass tu untuk drive. Pak Anif masa tu sibuk melayan chalif di mesin urut but bila enter kedai terperanjat tengok aku jenjeng Paper Bag GUESS..Hahahaha taraaaaa....tergelak dia, siap cakap asal x suh dia bayar...dengan sempoi aku jawap ..." DUIT DADDY  SIMPAN BIRTHDAY MUMMY END THIS YEAR...!! " siap laaa ko Pak nif...Ko tunggu lahh apa bini ko nak minta, ko pun tahukan bini ko jarang minta barang bangg...so, setahun sekali aku minta harap2 ko bagilah yang berbaloi2 yerkk...yang pasti NO GUESS, NO SEMBONIA, NO CR, NO ELLE  ...apa? haaaa tungggu .....

-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-


--
-

--

-
-


Jom tengok mOM bLurr  yang Perasan SuDahhhh....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Acehh.....cuma satu jer aku x berkenan kat sunglasss ni....bingkai dia berderat COP GUESS...aku paling menyampah kalau nampak cop brand...kalau boleh nak sorok...aku mmg sorok....kalau boleh aku x mahu orang tahu aku pakai COP apa....tp pak anif kata, " MUMMY KAN BERTUDUNG...MANA NAMPAK COP2 NI "

 tiba tang promoter lak  " akk, semua orang nak bg nampak jenama kak....akak plak nak sorok2..nanti orang x tahu akk pakai jenama apa " .... Mintaa  maaf lah yerk ,  kalau aku ni gile brand baik aku beli spec yang terang tulis GUESS tengah2 frame tu...haaaa...alang2 ..bio semua nampakkk..atau  gantung keychain GUESS tepi frame biar terjuntai2 untung2 mana tahu dapat jadi Model Iklan GUESS....


Inilah dia Sunglasss ku yang terkini...ini pun x tahu berapa lama dia bertahan dalam case ni....adakah setahun, 2 tahunnn...so...pandai2lah korang buat andaian...firasat aku mengatakan mungkin 2 tahun ...hahahaikkss


aMACAM....stylo x....ahakss...geli makk..

 

P/s: ........... bangga dapat beli barang dengan duit sendiri......

Comments

Anonymous said…
It's an awesome post designed for all the internet users; they will get benefit from it I am sure.

Also visit my web blog: cheap oakley sunglasses
Unknown said…
tq dear..
just honest story

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia