Stress

Hari ini aku rasa agak stress....

Kebetulan Pak Abu cuti seminggu , so boleh bayangkan betapa sibuknya aku sepanjang dia x ada...Aku bukan stress sebab mengadap daily kerja yang aku buat tapi tetiba je headache gegiler. Aku rasa blur jerr pandangan ini, segala kerja aku buat serba x kena sampai walk in guest datang ke kaunter aku boleh buat muka blur...mata dah bertentang mata agak lama baru lah aku bagi respon, entahlah aku rasa macam malas mulut ni nak cakap " Selamat Datang Puan, Boleh saya bantu ".... atau boleh x aku x cakap apa2 just tunggu jer dia nak cakap apa. Ohhh...malas sungguh aku nak greeting bebagai , mesti nak kena cheerful senyum meleret dan buat muka ala x ada masalah padahal  ko tu dah mmg bermasalah...Ohh yerhh...bila pikir apa jawatan dan tugas2 aku , maka harus pretend even u in stress.

Jam menunjukkan  5pm, kepala aku semakin berat, nak pandang pc ni pun rasa macam nak muntah. Sambil tulis2 blog aku jengok blog si Mimiey dan Kak Maz tgk2 menu resepi terbaik untuk makan malam buat suami dan anak2 tercinta. Bila dah jengok blog makanan ni, boleh bayangkan bila rasa nak masak ikan tetiba tengok pisang dah rasa nak buat masakan berasaskan pisang, pastu kalau x buat nanti aku jugak yang mengidam mengalahkan orang mengandung padahal ko bunting2 lagi.

Ohh...tidak... jam menunjukkan pukul 5.15pm....lagi 15 minit lagi aku nak balik....aduhhh rasa macam lama gila masa berjalan. Hari ini episod terakhir drama TV3 CHINTA....aduhhh jatuh cinta aku pada cerita itu walhal aku mmg x suka si fasha sandha..sebab perampas suami si nora. Tapi no matter what kerana cerita ni aku macam tersuka plak dengan fasha, ...ahaksss macam lalang  ..arhhh apa aku kisah  dia nak buat apa , x kuasa nak amik port...butt ...note : hei  fasha, jgn ko rampas laki aku sudah laaa..laki aku bukan jual kereta...bawak bas jerr...

Okeyy...lagi 5 minit...
Ok...aku dah tahu nak masak apa .....tapi aku x leh nak putuskan lagi , kang kalau tulis lauk apa nak masak nanti sampai rumah tah tah dah jadik lauk lain plak.....pening kepala aku makin sakit...sakit sebab rasa nak BOM je punch kad tu .....asal lahhh ko x bunyik2 lagiii!!!

OKKKKK...DAHH bunyiiiiii

GTG..

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia