Selamat Hari Raya Aidiladha

Dengan rasa sedih pilu berbaur duka ingin ku ucapkan Selamat Hari Raya Korban pada semua termasuklah aku yang berkorban di hari raya korban membawa anak2 ke rumah mertua  / mama ( masih x pasti nak raya mana )tanpa suami di sisi, yang berjuang mencari rezeki untuk anak isteri .....UhaaaaaaaaaaaHaaaaaaaaa
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
sebenarnyerrr....

Laki aku lupa yang esok Hari Raya korban....adoiiii .....yen na deiiii....arapa ya paaa...deepavali ko ingat boleh hari raya korban ko x ingat..apa punya umatt....astafiruallahalazimmmmmmmmmmmmmm...

Wahai pak anif ku,ko betul2 buat aku rasa terkorban...

Allahhu akhbar allahhhhu akhbar allahhh ....( sayu jerr  kan)

Ko memang pak anif....tergamak ko ...tergamakk koooo....
 note : Biarlah kita x kaya dy tapi kita kaya dengan kebahagian..udah udah lahh tu dy mencari harta dunia....statement isteri mithali...oh suami ku pulanglahh...isterimu memerlukan muu....x rela x rela...dyy


p/s : ni lah dia...pengorbanan isteri yang terpaksa redha atas perjuang seorang suami di medan perang.......
cehhh....macam lahh laki aku tu askarkannn...

Comments

Mimiey.. (^-^) said…
slmt hari raya adidladha kak shazila....
YanaHime said…
apa daa...

laki hang bukan askar pun, lainlaa aku nih...
Unknown said…
mimiey : tq yunk...lepas ni bg resepi daging korban masak lemak ..okey

yana: kekekeke...sebab tu lahh aku kata " macam " ...apa pun tensii okeyy

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia