Redah KL with Kids

31/10/10 Ahad




Sajer jer...rasa macam nak interframe sebahagian anak FO di blog ni....lama rasanya x story morry bout them...last masa Family Holiday kat Tiara..

Gambar ni aku fetch tepi Jalan Bonus, KL...Kami baru lepas meround bawak anak2 ke SOGO . Actually aku and jijah nak ambil stok kain yang di order dari Jakel, so alang2 bawak laa anak2 kami sekali well biasak laa aku and jijah, x boleh berpisah dengan anak2. Kalau boleh buat sale tahun ni nak angkut je bebudak ni tapi bila pikir kereta aku ni BESARRRR la sangat , so hasrat suci murni untuk hangkut bebudak ke TIMUR dan Utara terpaksa di lupakan...ermm tunggulah mak-mak korang beli MPV okey...comfirm kami bawak u'ols...Aminnn..

Ahad tu aku agak kurang sihat tapi masih boleh bertahan...kalau x sabtu tu nak turun but suddently sensor kereta Sang Wira problem la plak, itu yang buat hangin satu badan, baik2 plan nak bawak budak2 naik LRT laa,, singgah KLCC , pastu nak mandi kat open pool KLCC....semua hancuss berderai deraiii..kesian budak2, kesian juga mummy nyer dah baik2 punya make-up last2 ko duk umah jugak dak la.So, terpaksa la postpone Ahadnyer tapi x boleh nak plan hebat2 macam hari sabtu sebab si jijah ada pertandingan memasak la plakk ahad tu.
Oleh kerana kami ni sangatlah expert jalan KL...SO, BOLEH BAYANGKANlah berapa jam kitaorang sesat..hahahaha..sesatt okeyy...sangat poyos..guna GPS macam hampas..turn left turn right last2 we' culculate...bodusss!!! ..baik aku guna kompasss nokk. At last penyelamat aku adalah Pak Anif ,clear directionn terus sampai , itu yang bagusnya kahwin dengan Pilot Bas Ni..semua solok, ceruk jalan dia tau kecuali jalan ke kubur jer...kekekekke..( opss ).

Settle Sogo, settle bab kain...terus pecut banting hantar ke production..so jadik episod letih aku..AKU DEMAM BALIK..sepanjang drive balik Melaka..kepala aku dah pening2 lalat..asyik bersin jerr..sampai rumah dah flat...so..nextday...MC...kekekek..boleh?...boleh jer kalau aku.

Apa pun aku bahagia kerja giler macam ni..lagi2 dgn si jijah ..hope tahun depan sale FO capai target positive...kami ni bukan nak kaya raya macam ARIANI, HAJABA dan segala bagai brand2 yang ada..but cukuplah buat yang termampu disamping kualiti yang bermutu..dan dapat salurkan keuntungan untuk anak2 FO....amin ya rabana alamin....

p/s: aku skrg dah jadik member HPA...apasal? sebab aku pelanggan tetap Teh Manjakani....itulah rahsia pengetat diri...hahahahah.



Comments

Anonymous said…
dak ila..ketat ke..ahaks!
Unknown said…
ahahahahaha... tu tanya pak anif lerr....ahahahah

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia