CongraTed Beb. &..ThanKs 2b My FriendS..

Uhaaaaa...beb ko berjaya beb....berjaya naik pangkat dan berjaya jugak ko meninggalkan kau dan kami2 semua di JKNM...

Sedih2 juga..tapi aku bangga sangat dapat kawan yang berjaya membuktikan ko boleh melakukan tanpa sebarang masalah dan pertolongan mana2 cable2 besar untuk ko naik Gred.

Ermm...aku berharap ko dapatlah penempatan di JKNM...kalau ko x ada mesti boring beb.

Bagaimana aku boleh ngam ngan minah ni ...?

Actually seawal kemasukkan dia di JKNM aku x lah peka sangat nak berkawan dengan dia, well aku... ada aku kisah hal orang hinggalah aku join kursus Koporat di Ledang, starting from there aku mula ngam ngan minah ni. Okey gak kepala dia boleh terima dek akal lawak dia dan sama2 OKU macam aku but cuma lebihnya aku adalah Blurrr aku...yang dia ni agak2 waras sikit laa.

Bermula episod demi episod...kami ni boleh dikatakan mom active memacam aktiviti kita orang join cakap je apa...join je..Kalau bab buat lawak , aku x leh lawan dengan dia..comfirm kalau x pecah perut ko nak gelak mmg x sah ada je topic dia nak bikin lawak. yERHH...oleh kerana aku mulut puaka so dia pun diketegori lagi puaka..jadik cerita tu yang boleh berkawan baik tu. Aku x kisah kalau aku nak tegur dia dan dia pun x adahal nak tegur aku...kami sama2 menegur antara satu sama lain but yang penting kami x simpan dalam dan comfirm boleh diterima dek akal apa sahaja teguran.

Sikap aku yang x suka berpura2, buat dia boleh terima cara aku. Maklum sahaja lah dalam organisasi besar macam JKNM ni memacam gosip murahan yang timbul. Ade jer orang x puashati, ada yang depan baik, berkawan, bergelak ketawa tapi hakikatnya hati menderita. But tidak pada aku dan dia, she the best friends yang boleh diketegorikan kawan yang sejati dan kawan suka duka.

Dulu before dia ke sini,aku x stick for one friends , aku hang out sesiapa sahaja but tang nak kongsi cerita suka duka aku lebih suka simpan sendiri. Lagi pun aku x kisah sesiapa pun , orang x popular ke, x glomour ke, x cantik ke...semua aku kawan. Pendek cerita, aku ni no hal punya manusia but sesiapa kawan dgn aku ken terima sikap terbuka aku yang x suka jadi orang lain atau hipokrit. Pleasee laaa, tolong lah jgn bg aku kata suka even aku mmg x suka...benci tauu!!!!

Thanks liza sebab sudi berkawan dengan aku yang kepala x beberapa bagus ni...apa yang penting aku tahu ko ikhlas berkawan dengan aku dan aku kenal hati budi ko...even ramai kata ko ,,bagi aku masuk telinga kiri keluar telinga kanan..selagi ko x menyakitkan hati aku selagi itu aku cayunk ko...

thanks beb....

ikhlasss mom blur


Sekilas kenangan bersamaaa....


Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia