Doa untuk Kak D

Siapa Kak D....?
sHE IS ONE Of my blogger i like ...very natural, not pretending innocent and she is what she is...
Suatu tika dulu...aku x ada blog...sebab blog kak d lahh aku mula jadi addict nak baca dan terus baca apa yang dia update hari2...bagi aku first time baca blog dia bagi orang yang x boleh terima word, and certain story nyer pasti orang kata dia ni perempuan tah apa2 tah...dan x paling ketara ada yang kata dia ni perempuan x ada maruah...what ever them say...tah beribu annoy msg yang mereka tulis bout her....aku tetap suka dia dan akan terus baca citer2 pasal dia.
Aku x tahu, bagi aku lahh she is perfect....seorang isteri kepada jurutera,suami yang loving pdnyer , seorang giler2 tapi hakikatnya polite, seorang yg berkekelulusan tinggi, sempoi, x jadi orang lain dan paling penting dia seorang penglipurlara yang hampir semua cerita2 yang dia coretkan semua best2 dan dia bawa diri aku macam suatu perkara tu mcm aku pun alami sama. ....apa aku tulis ni nokkk....
Apa yang dia tulis, dia luahkan...memang realiti berlaku pada kita seharian, so x hairanlah aku boleh nak terima dengan everyword yang dia lontarkan.....sometime aku rasa dia adalah aku...lagi2 time dia menceritakan bout her hubby encik wan ( pak t;ganu kita )...macam mana life dia dengan hubby macam tu lah aku dengan pak anif...cuma bezanya pak anif hitam ..pak wan agak cerahhhh...Jauh di lubuk hati nak kutuk ke, maki ke sang suami....cuma kadang2 orang x tau realitinyer kak d ni penyayang dan manja orangnyer...and aku rasa hubby dia pun tahu semua tulisan kak d untuk nyer...x salahlahhkan aku nak kata...kak d tu mmg giler2...
Today,
aku baca blog kak d, setelah berhari aku x mai opis....terkejut serta bercampur sedih atas apa yang terjadi pada kak d....she admited at gov hospital right now....sedih membaca hujah hubbynyer yang mempertahankan sang isteri yang dihina oleh annoy di blog kak d,...mmg kurang ajar laaa annoy tu....aku faham perasaan en wan, bila terbaca annoy yang kurang ajar yang menghina, mengeji serta membuat speckulasi negatif terhadap isterinya yang sedang menangung sakit........sabar ye pak wan...god knows everything...
Sama2 lah kita berdoa semoga kak d and her baby selamat ....dan jika kak d ...baca entry org ni ...org harap kak d bersabar dan banyakkan berdoa kepada yang maha esa....orang di sini always doakan akk....dan jangan lah lupa update entry everyday..kerana ramai peminatmu menunggu dan merindui entry kak d....
p/s: ...semoga allah berkati kak d n anak2

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia