Demam HP !

Pelik... Orang demam panas, demam malaria, demam selsema...but aku je demam HP ...apa kess? Yess...ceritanya...Cik KiaH aku dah macam tunggu nak nak pergi asyik hang jer kalau manusia kalau selalu hang maknanya sikit masa nak mampus....kerrr...nak mintak aku exchange baru...adoii adoii...mak ni ada plan lain dalam check list x ado senarai yang menulis BELI HP BARU. X kan aku baru usha handfhone utk si jijah ko dah merajuk dengan aku kut..... Kesian Cik Kiah, dia banyak berbakti pada aku...tunjuk jalan aku, organizer aku, laptop aku, bank aku ( utk aku tt duit ) dan paling penting wifi yang buat aku x bosan .....yerhhhh... What ever n ever...... adakah ko cik Kiah E66 akan di tukar ?.... Jawapannyerr.... DUit duit.... pakai je laa dulu kann.......alang2 nak beli baik aku beli Iphone.. ahaks... x menahan nyahhh..... apa punn............. yang penting ...... BUKAN DUIT PAK ANIF....occeyyyy..... sebab kalau duit pak anif kalau rosak dia membebel sepanjang idup aku.... kalau beli sendiri aku pandai reti nak jaga... AHHAHAHAHahahhahhahha....ko mmh sengal dak ilaaaaaaa.... p/s: tengah plan nak pasang awning belakang umah.......ni tgh menyimpan ni....aminn....

Comments

YanaHime said…
waaa...suda tukar layout...

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia