Kabinet Kitchen Pak Anif Ciapp

Dah lama siap, raya dah nak abis baru nak upload....so citernyerr dah basi ....
Aku pun x faham napa sengal2 je tangan ni malas nak upload gambar terbaru kabinet kitchen pak anif.Bagi aku tah apa tah je semua benda nak upload kan..macam orang lain x ada kitchen kabinet kannn..
Aku bukan suka sangat nak interframe segala bagai, kang kata belagak la, tah apa2 tah buat kabinet pun nak kecohhh lahh, mcm laa lawa sgt kabinet koo sampai nak upload gamboooo...kekekekkek anyway bila pikir2 balik ni blog aku kan so apa nak kisah org nak kata asal dorang sibuk nak bukak dan baca blog ni kalau rasa meluat dengan cerita2 aku... ...lagi pun tujuan blog ini untuk tatapan aku dan anak2 masa akan datang..so, kira mencalit kenangan pahit manis, perit maung aku sepanjang di dunia ni....
so jom layannn kabinet kitchen hasil titik peluh pak anif dan aku sepanjang kami bersama ...after 5 years aku duduk Taman Ara Permai barulah kami berDUIT nak buat dapur ni...ekekekekk...Berapa abis? x sah laa nak citer yang penting kami sekeluarga amat2 berpuashati...
Konsep warna Black N white
Black for pak anif ..... i loike man in black
white for ila...ahakssss...sangat melampauu ko ila
Dapur dah lengkap...kalau ko x rajin2 gak nak masak...x tahu lah den nak cakap apa..
Facingg dari dining .... multi plant ... thanks jiranku yati tolong si sengal ni tanam pokok ni.. Haaaaa...yang bertiles tu dapur lama...yang kini jadi dining dan sebelah dining adalah second family hall....tempat kami anak beranak menonton...dan beriadah -
counter breakfast pak anif ....kerusi jer lum belii..budget akhir tahunnn la gamaknyerr
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
sekian, terima kasih...wassalamu.
P/s : lepas ni plan budget for carporch lakk.......buat kata pak anif...jangan buat sikit2 nanti pecah sana sini dapat penat lagii...buat sekali abis , penat pun sekali....keluar duit pun sekali...so gamaknyer carporch aku lambat lagi laa ...tungggu dapur pun dah makan 5 tahun...maknanyer carporch lagi 5 tahun laaaaaa.......
( iklan jup : tahniah FO ! sebab capai target sales dengan jayanyerrr...kita naikkan lagi sales utk nextyearr!!! cayok cayok..moga2 aku dapat carporch aku next yearr !! ......)

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia