Berbuka di Jusco

Macam x ada tempat lain je nak makan kan...ni gara2 aku tinggal sorang tanpa chalif yg ke shah alam and pak anif di rumah..semua plan terjah je...dari aku buka sorang kat rumah baik aku ajak kekawan teman kan aku..nak buka umah mertua macam segan lak balik dah lambat tetiba nak terjah umah mak lak. Kebtulan yan pun x balik jasin sb tunggu mak cik dia kerja...last2 kami terjah je Jusco. Pada mulanya aku ngan yan...sekali liza n kids pun nak join sekali..oklahh tu kan...meramaikan Sesampai jusco..kami pun orderlaa makan awal kat foodcourt tu ..takut lak lambat lak makan, end then boleh lak meround jusco knon nak habiskan masa sambil tunggu waktu berbuka, last2 sampai foodcourt jer...semua meja dah penuh..haaaa apa cerr .masa tu baru terpikir ada mkn tp x ada tempat duduk agak2 boleh ke ko makan..melainkan ko kat umah leh la ko duduk bersila je kat serambi depan, ni kat shopping mall...so jadiknya lepas 30minit menunggu baru la dpt tempat duduk..haaa amik ko..dah dpt meja perut pun dah kenyang sebab duk kuis2 makanan di tray...the moral of the story jgn pikir makan je ..tempat nak makan pun ko kena pikir gak... Aku n yan order SET FOR 2 PErson
Ayam paprik, telur dadar, tomyam campur dan kangkung belacan

ni lauk org diet....yong tau foo...utk liza

muka kebulur dalam kesedihan... aku? always jerr ceria
yan ..control manja..pirahh
p/s: gamba anak2 liza x ambik sebab hentam memainjerrr kat playground

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia