Blues Life

Hari ini adalah seperti hari-hariku yang sebelumnya
x ada yang menarik untuk kisah hidup aku cuma kadang2 ada yang menarik
dan
ada yang macam banggang sikit.
Life must go on
apa pun kita buat kena rasa nak teruskan so must to teruskan
Aku bahagia pada apa yang aku ada
dan
aku berbangga dengan apa yang aku miliki walaupun ..........
pahitnya lebih dari manis cuma yang pasti aku tetap aku dan inilah aku
dan
aku akan buat aku lebih bahagia dan lebih2 bahagia sekiranya
aku mula rasai tidak bahagia
Hidup x semetinya indah kerana psti akan tempuhi onak durinya
but
apa yang pasti hanya aku lah sebagai pemilik badan yang mencorak kehidupan disamping mencerminkan kesempurnaan.
Life its life ... im living in bluess......

Comments

maz said…
Salam kenal dan kunjung balas..mksih ye sdi sngah dpur kecik kmaz yg xsberapa tu..kmaz link ye..
Unknown said…
tq 4 u kak mazzz

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia