~!$%^^Study Mode#$%%^~

Bermula episod stress aku dikala exam menjelma..aku yang carik masalah so aku jugak laa kan yang pening kepala, tulahh masih single x nak futher study bila dah tua dah beranak pinak baru rasa klimaks nak futher study...so maknanya mmg gatal la kan...bila dah blur macam ni mula laa buat muka cam ciall kat opis dan datang plak sakit mental aku ala2 sensetif nak mampus ni, orang tegur nak terasa , orang gurau x tahan gurau ....haaa amik ko...nak study sangatkan. OUM pun satu hal, boleh lak kan direct 3 subject dalam satu minggu, mulalah kepala jadik begong segala semua ilmu nak kena catch up....sangat trajis okeyy...Paling buat aku stress pointer sem lepas menurun giler2, tu yang buat aku jadi lebih mental lagi dan lagi. So, mula lah motivate diri sendiri supaya usaha gigih dan terus gigih walaupun usaha aku x segigih mana la sangat, maklumlah namapun kaum ibu mana ada masa beb...kecuali la pak anif tu saudagar minyak ke , tokey balak ke....harap2 leh la pasang 2/3 maid...so comfirm 4 flat aku jerjakkk...( yekeeee ...kekekkek 4 flat ) So, harus aku diopis sambil2 buat kerja aku selit2 buku atas meja...at least x dpt baca dapat nengok key word sikit2 pun jadik lahhh.... Alamak....kata mode studykan....lagi banyak lak aku menceceh dlm blog ni..harus akuuuuuuu...continue baca buku sambil2 buek kerjaa...... Amin...doakan aku dapat jawap....dengan telusnyerr...
Bahan baca selingan ..agar mata ku tidak kelatt...

Ni baru betul okeyy....bahan bacaan ilmiah...harus aku pinjam buku version melayu pada ex-student oum...maklumlahh...aku kan orang melayu ..mana reti nak berbahasa english ni...

p/s : semoga aku lulus dengan jayanya agar cgpa aku naik melonjak...

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia