Sangat Berabukkkk...fuhhhh

Fuhh fuhhh..ishkk acoummmmmmmm.. Lama gak aku x jengok blog ni ...sejak internet opis aku telah di kawal rapi ni...but dgn kehadiran sang wira IT ..encik pian...telah membantu aku agar brukkk band aku dapat digunakan di pc ku ini...thankss bangg..actually aku sendiri pun memang sibuk giler dgn FO yang sedang rancak menerima segala bagai order dan tender...alhamdulilahh rezeki anak2...moga2 FO berkembang maju...kADANG2 macam dah x ada nafsu nak on Laptop kat rumah, mana tidaknya sampai umah aku dah jadik surirumah dengan segala bagai kerja aku kena settle tu belum citer lagi dengan umah aku dah macam tongkang pecah dek penuh dengan jahitan2 yang sudah dijahit yang tunggu utk di packing...sampai iron kat rumah jatuh pecah dan rosak dek gara2 kerja aku mengosok jahitan2 supaya miterial yang di supply ada kualiti dan dijamin bermutu. Alhamdulilah, kini aku dah masuk sem 2 tahun ke 3...insyallahh tamatlah pengajian aku next yearr ...sekiranya aku x extend lagi laaaa...haahahah...bila dipikir2 balik..memang penat giler....rasa nak tercungap sampai tidur x cukup...malah pelajaran chalif pun aku x amik kisah..ni aku sedang cuba nak plan timetable supaya rasa x tercungap2....Ari tu cha exam, ermm kesian dia..belajar sorang2 kalau ada time aku duduk juga tepi dia guide dia study....Alhamdulilahh, setakat ni dia amat menyenangkan aku, mudah faham dan cikgu cakap dia dikalangan top 5 student dalam tadika dia...alhamdulilahhh...harap2 dia faham apa yang mummy dia buat adalah untuk mereka... Bagi aku, apa yang ada pada aku sekarang ni jika tidak kerana sokongan dan dorangan suami tercinta Pak Anif mmg x jalan. Syukur aku sebab tender PLKN disambung untuk 3 bulan ( dulu aku yg x setuu dia amik tender tu..now..aku lakk yg sukaaa okeyy..gataii.. ), so dia banyak lah ada di melaka dan boleh lahh bantu sikit2...Kalau dia x ada, bertambah tercungap laa aku gamaknyaa...tapi bab anak mmg aku terpaksa handle, dari kejutkan pagi, mandikan, makan pagi, bersiap ke sekolahh sampai laaa nak ketidurkan balik...tangan aku lahh yg kena kelolakan...aku pun x faham dua beradik tu...bukan daddy dia x nak bantu tapi mesti nak akuuu gak yang nak kena buat semua untuk mereka...kalau x ..siaplaa melalak satu rumahh terjerit2 " NAKK MUMMYY ".....ermmm itulah dia penangan 2 tahun aku menyusukan mereka.. Ermm...kalau nak citer mmg x habis....jom layan gamba2 lepas dan dah basi untuk menambahkan koleksi gambar dalam blog aku ni....
22.05.10 Jejalan di A Famosa Wif Cak, Mama dan eLLY
aDIK IPAR dan abg ipar yg Poyoooss Kami sekeluarga Yang Bahgiaaaaa pART 2 BirtHDAY eKIN..adi bongsu Pak Anifff...27.05.10
Part 3.....Sagill Timee wif iBu mertuaa and ipar duaiii....29.305.10
Ermmm.....rasa nak tidur jupp...................banyak agi nak masuk kann...tp rs macam malas jer...ermm bolehh?....Zzzzzzzzzzzzzz

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia