cHa ScoRe A...

Alhamdulilah,
Cha dapat keputusan yang memberansangkan bagi peperiksaan pertengahan tahunnya di Tadika Pasti. Tak sia2 kami suami isteri menghantar cha seawal 4thn ke tadika, hasilnya cha menjadi anak kecil yang independent dan pandai jaga diri sendiri serta adiknya alif. Pada mulanya, aku x sangka yang cha mendapat keputusan sebaik ini, jika dilihat perangainya yang susah nak siapkan kerja rumah, suka menonton kartun dan cukup sukar nak tengok dia membaca buku atau mengulangi pelajaran. Kadang-kadang nak kena berpukul baru dia mengaku ada kerja rumah dan nak siapkan kerja rumah, boleh hangin satu badan kalau nak tunggu dia nak minta kita ajarkan dia. Walaubagaimanapun, itulah dia anak gadis ku Nur Ellysha yang lasak, nakal dan petah berkata-kata, dan paling buat aku tidak terkata2 apabila dia mengajukan soalan2 yang kadang2 aku sendiri pun x reti nak jawap. Bukanlah jenis aku nak memuji dia terlalu awal, tapi cukuplah aku katakan yang dia sentiasa menyenangkan aku dan suami. Mengalir juga airmata ini bila melihat keputusan peperiksaannya, dan kini baru aku tahu bertapa bangganya mama ku apabila melihat aku berjaya dan begitu juga semua ibu bapa seluruh dunia. Setelah aku dan pak anif melihat kejayaannya, kami telah menunaikan permintaannya dengan membeli set mainan kitchen dan barbie atas ganjarannya. Semoga dari no3 cha melongjak ke no 1 scoRe A+++.....Apa pun tidak lupa pada anak lelakiku Alif...yang akan menduduki peperiksaan untuk 4 TAHUN pada akhir tahun ini. Semoga dia lebih berjaya dan score A sepertimana kakaknya. ....
aminn ya rabana alaminn..

Comments

Anonymous said…
tahniah

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia