Organize Kursus Soft Skill ....

Date : 28-30.04.10 Venue : Glory Beach Resort
Thanks pada semua barisan urusetia dan fesi yang sempoi. Kali ni organize kakitangan JKNM termasuk semua pTJ yang terlibat. Bestnyerr course ni sebab x ada segment dengar kuliah...dari mula sampai akhir course penuh dengan aktiviti yang x membosankan. Aku yang sebagai urussetia pun sama join aktiviti mereka, cuma yang x bestnya ada sesetengah peserta yang x tahan gurau maklumlah bercampur dengan nurse yang dah veteren dan pegawai yang konon ikut protokol. Bagi aku ...itu semua bukan ada kisah...kalau setakat datang nak pretent ikut buku ..baik x yah datang kursus..Baru fesi gasak dan bersuara besar sikit dalam game dah kata kita kasar...pirahh...x tahan gurau duk la surau..apa pun hanya sesetengah peserta je yang bersikap sensetif macam tu...but lain2 mmg bestttt...layannnn....

Rin & Ina yang sempoiii

SN zU....rupanya bawah umur budak ni....cehhh barisan fesi dan urusetia yang havoc....karaoke 3 malam ...
Dr zeti yang mmg besttt habiss...suka dpt bekerja dengan doc ni...sempoi
aku n ina
Disebalik aktiviti course...
acara sukan pantai...besttt
aktiviti masyarakat ..amik ko jadik cleaner
hasil kerja berkumpulan....
staff jknm yg terlepas padang....
aku wif little mermaid ( rin tin tin )
p/s : Harap lepas ni....aku dapat organize kursus2 yang best2 macam ni...dalam masa kumpul sijil boleh lepas diri dari kaunter JKNM....tolongggglaaaa...amik la aku jadi urusetia....hahhahahaha

Comments

Anonymous said…
lama tak hapdet blog..busy de basssss ker

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia