Sibuk la sangat kan..

Lama aku x blog2 ni... Sememangnya aku sibuk sejak dua menjak ni....kalau sibuk tu mmg satu hal kan..dah mmg nak sibuk sendiri yang cari pasal nak sibuk2 kan diri...ni kess lain lak...start last week semua internet di JKNM telah ditukar kepada MOH NET ..aka KKM NET....so sebarang surf luar dari connection MOH adalah di CUT sama sekali....so, after this no blog, no music upload, and no no no.....hanya boleh surf gov, com.my and other website yang berdaftar ..... ermm nampaknya no shopping la aku lepas ni...ermm apa nak buat? buat keje loooooooo........x salahkan admin nak CUT all the thing...masalahnya ramai sangat yang rajin naa menanam itu lah berkebun ini lah...besarkan restaurant laa, bela kucing laa , ikan laa...dan macam2 jenis lagi la, bila kena attack virus mula duk memekit panggil technician betulkan PC, padahal ko yang punya salah ko buat laa salah admin....ekekek aku laa tuu....kalau bab2 game2 ni aku pun termasuk jugak la kan yang duk gatai main benda alah tu...haaa now...rasakan..boleh ke ko idup tanpa semua ni...ada internet macam x ado jo...padan muka akuu After this.. aku kena rajin2 online kat umah... ni tgh nak pikir bawak broadband kat opis....ermmm agak2 lepas ke.... tunggu... chooww

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia