Hari Kesihatan Sedunia

Date : 11.04.10 Vanue : Dataran Pahlawan Melaka Time : 6.30-10.30 Citer dah basi, tapi rasa macam nak interframe gak story bout function ni. 3 hari lamanya kami semua kena bekerja keras untuk menjayakan programe yang bakal dihadiri oleh Menteri Kesihatan Malaysia Dato Liow Tiong Lai , TYT,KSU, Rustam dll dato2, datuk dan YB2. Hampir semua kakitangan JKNM dikehendaki turun padang bagi menjayakan program tersebut dan termasuklah aku yang sengal ni..Seperti biasa aku comfirm la kelam kabut, dengan program, dengan nak exam final, dengan mama dan adik turun melaka ...so seperti biasa la mmg segala2nya serba x kena.But alhamdulilah bila tiba harinya semua berjalan lancar walaupun ada sikit chaos nyerr.....kebetulan aku dan rakan sekerja kena prepared untuk Protokol, so seperti biasa segala2nya kena ikut protokol even aku pun x lah protokol sangatkan, nasib ada dik rin yang banyak membantu...Apa pun programe ni banyak beri aku pengalaman dari segi tatacara, protokol kerja dan semangat kerja sama ...Apa pun..mmg best...

10.04.10 ( Time rehersal seawal 6.30am pagi dah kena menapak di dataran ) abaikan tarikh pada gambar...kekekekeke

Muka ku tanpa touch-up...pucat je kann
Kenangan pada hari nyaa...11.04.10 Aku, Zalina and Rin
Dah abis keje kamii...so..wajib utk bergambar...uhukk
p/s : gambar2 ni telah di copy paste dari FB rin......kekkeekke

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia