Happy Birthday Pak Anif

hAPY bEFDay Suami KU tERCINta...i love u too Much... Kekasih gelap ku pAK aNIf yang ku cinta..cayang....and always rindu2... Alhamdulilah...bahagia aku disampingnya...bagi dia sudah cukup sempurna untuk diriku... Dialahh suami, sahabat,boyfriend dan suami serta daddy kepada anak2 ku tercinta... Bila aku sedih dialah pemujuknya Bila aku gembira comfirm dia pun gembira jugak Bila dia sedih ..aku penawar sedihnya Bila dia rasa sakit, aku doctornya Bila aku confuse....dia pun kadang2 confuse jugakkk...kekkeke Bila aku blur.... dia gelakkan aku.. Apa2pun dia tetap dihati...walaupun kadang2 menyakitkan hati... Bagi ku...hadirnya dia sememangnya untuk aku....SHAZILA SARMIDE... Luv u sayang

Comments

Anonymous said…
eppy besday pak anif

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia