Futsall ke.....

Rabu lepas...31/03/10 gENG jknm terjah Arena Sport Klebang..main terjah macam jahanam hahahaha...asyik gelak jo memanjang...apa pun mmg best...bukan seronok main je tp seronok gelak...tang2 mak2 budak main futsal dah macam nak tercabut kepala lutut ni... Apa pun bukan nak main tahap pro pun...just for fun jer..but kalau nak pilih utk buat perlawanan ke...aduhai minta maaf banyak2...mak x dapek nak nolong aku ni tendang bola dah kidal pastu penkorrr lak tu...nak kejar bola macam lipas kudung terkedek2 ...bikin malu pak anif je yang duk teman kan aku main ...dia sendiri kata aku ni MMG X ADA TOKOH PEMAIN FUTSAL LANGSUNGGG....cehh ada aku kisah..aku bukan nak lawan pun...nak seronok2 je kuar peluh..statement begang la plak.. ni je sempat gambo yang di ambil dr camera RIN..aku curik dalam FB...SORRY RIN.,akak amin x habaq... jom layan''

Kesian ina...after ..main terus MC 2 hari

Penat la tu itu dia jaguh2 futsal jknm
cehh...asal laa si dak rin...ni x senonoss amik gambo aku.
itulah dia rin budak domok...
p/s : ladiessss jknm...u 'r best n fun...

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia