Family Days at Awana Kijal - 1

Ekekeke now aku di awana....harus ku bekalkan broadband beb...leh laa aku update dan surf apa2 yang patut.... Date : 17.04.10 Destinasi pilihan pak anif n family kali ini untuk bersuka ria di Awana...x salah aku dah masuk 3/4 kali jugak aku kesini untuk bercuti but kali ni 1st time beramai2 ke sana. Kalau tidak, jumaat petang kami sepatut gerak ke Terengganu untuk mengambil adik bongsu pak anif di UMT but suddently aku plak dah betembung dengan final exam Marketing Management pada pagi sabtu nyerr...jadiknya geraklahh 2 kereta je dari Melaka pada jumaat petang dan aku sefamily gerak after aku tamat exam kul 10.30pg. So inilah sebahagian keriangan pertama kami sekeluarga di awana kijal jal jal
p/s: hari pertama sampai semua x sabar nak terjun swimming pool...maklumlahhh kalau nak mandi kat melaka kena menapak jauh...ni depan mata je beb..makkk pun xtahan uuuuuu..harus aku berendam jugakkkk..

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia