Awana 2 - Family day Pak Anif

Sambung cite awana...haaa..see kan...banyak citer aku nak citer sebenarnya dalam blog ni tapi apa kan daya since JKNM dah sekat segala bagai nyerr..so jadik sawangla blog aku gamaknya...ari tu try bawak broadband but x berjaya sebab kaspersky KKM detect broadband aku virus besaaarr dalam komputer..jadikan citer mmg dah sah2 laa aku x leh nak on blog aku kan...harapkan kat rumah je laa nak on9...tp bila la kalanya...maklumlah bila dah sampai rumah aktiviti aku mmg pack giler....dipendekkan citer..Time untuk anak , time nak mengemas, time nak tgk cha buat homework dan segala2nya...so ada masa ke aku nak mengadap blog ni...? comfirm lahh x ada masa...jadiknya...segala citer yg aku update dah jadi olddate.... nilahh cebisan memori family day pak anif... so layan
Bercuti sakan yerkk....sampai ke terengganu...
Gambar keluarga tapi pak anif x ada....seperti biasa jurugambar candid lagiii...
dalam bilik b4 nak terjah mandi kolam....
koleksi kedai kasut VINCCI..
anak itik nak berenang kat pantai
makan time di Mesra Mall , Kertih
ni lah 3 budak yg bikin huru hara
pak anif wif his love mum.. ni lahh kak ipar aku selaku kakak pak anif....masih single okey yg tinggi2 tu adik2 pak anif.... kami wif makcik ida selalu tourist guide kami di terengganu aku mana? apa lg aku laa pengamil gambarnyerr
Apa pun....mmg seronok...sekali sekala pak anif kumpulkan adik beradiknya...tp masih ada lagi sorang yg x join sebab ada kerja ....hope next time kita plan tempat lain lak.....

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia