Apa chalif buat pepagi...

Anak2 aku dah bersekolah, so keje pagi pun dah makin bertambah, segala bagai perkara aku kena prepare satu azab lak dua2nya nak aku gakk yang kejutkan, siap berdukung nak ke toilet..aduhai mana x patah pingang aku ni. Pak Anif tugas dia siapkan anak2 lepas mandi dan aku sambung buat breakfast yang di order oleh chalif sebelum mereka nak tidur. " Mummy, esok kakak nak nugget ...nak sikit je...bagi 4 je tau "...Kalau aku bagi lebih nugget comfirm dia melalak..tah apa kess budak ni pun aku x tahu..kalau bawak lebih boleh la bagi kawan2 kan..ni nak lepas tekak dia jer..aduhai anak2..Aliff macam biasa semua nak lebih dari kakak...
Dah siap segala...turn aku pulak bersiap ke kerja...anak2 lepas abis minum susu terus pakai shoes tunggu Van Sekolah depan pagar, if let say aku x abis mandi lagi...mahu dia terjah pakai kasut masuk rumah semata2 nak salam mummy dia...Selagi x dapat salam tangan mummy dia comfirm van terlepas x pasal aku lak yang kena antar dia ke tadika....
Aliff before ke skool harus main dulu..itulah anak jantan ku.,...
Cha...mesti nak susu....makan banyak mana pun..." MYY..nak susu "
Amik ko ...macam kandang kambing...ni katil aliff...mmg susah nak train dia kemas katil

kATIL paling kemas itu lah katil cacha
Barang mainan bersepah atas meja
Sambil minum sambil mengorek ketiak..
Cha stard melalak....itu x lain comfirm bergaduh..

Aliff lak sambung....aduhaiii
Waktu bersiap nak tunggu depan pagar...kang ada yang terlepas van kanngg...
 
Gitulah hal anak2....nak x nak itu lah tanggungjawap.....dulu aku yang macam ni sekrang baru tahu susah gak jadik mak ni....apa pun...anaklah penawar hidup...

Comments

Anonymous said…
tu baru dua...
A.I said…
camtu le kan? memacam pesen bebudak ni..layan kan jelah ;P

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia