Back to work....

Setelah 3 hari MC + 3 hari cuti Am....= 6 hari aku duk merehatkan diri kat rumah. Walaupun sakit gigi banyak gak aktiviti, bila aku rasa macam nak keluar rumah 1 jam sebelum tu aku dah telan Ubat Tahan Sakit...So kesakitan reda untuk sementara. Hari ni aku mai opis.... hati ku berbunga2 riang...hilang sikit bosan aku dari duk terperap kat rumah. Rasanya kalau aku bisness sendiri sure makin susah aku nak bercuti dan merehatkan diri, dek kerana spesis bosan da x reti nak duduk diam . Suppose aku MC 7 hari sehingga jahitan dibuka, tapi aku x sanggup woiiii......... 3 hari duk rumah aku dah macam cacing kepanasan inikan nak tambah lagi 7 hari....rasanya dah macam cacing kerawet daaaa...cuma doc suh aku hati2 dan jangan banyak bercakap...but me? no way aku mmg x boleh hidup tanpa bercakap..... Sambil2 aku tulis blog ni..aku tengah menyekikkkk okeyyy ...walaupun aku x boleh nak kunyah sangat tapiii...nafsu makan aku mengatasi segala2nya....no way hidup tanpa makan....x boleh aku bolehkan jugak...dah berhari perut aku ni duk sumbat maggie sup jer... cuma semalam je aku jamah begedel daging yang aku beli kat pasar bukit baru, melaka... Ok...aku nak makan....menikmati sup ayam + masak lemak pucukmanis+ pecelis terung...yam yam yam...

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia