Weekend - Suai Kenal Si Apis

Perhh tiap2 minggu busy dengan aktiviti, last weekend mama,adik2 , k.zizah, elly dan Apis ( bakal dik ipo ..insyallahh ) mai melaka untuk sessi perkenalan dengan bakal kakak ipar yang merengg laa sangatMemang dah adat, orang mai melaka sure lepak umah aku dan selaku aku tuan rumah nak x nak jadik lahh tourist guide yang x bertauliah...Apa pun Memang enjoy giler laaa....dengan kepala gila2 adik2 aku yang sedia maklum agak poyo ditambah perisa kegilaan dengan kehadiran mak sedara aku yang mmg dah gila.
Before bersuka ria di malam minggu harus lahh makan dulu di belakang hotel Bayview yang indah dan permai...ahakkk...nak makan dalam bayview agak tidak termampu....belakang bayview pun jadilaaa..dapat gak mencekik Chicken Chop yang agak besar dan murah RM7 hinggit jer.....memang berbaloi2

Lepas kempunan mereka2 ini nak naik Menara Tamingsari....mereka amat lahh gayat okeyy dan teramatlah berukk...ahaksss opsss.. candid lagii
hAAAAAAaaa...ini lahh dia Hafiz...kawan dan bakal kononnyaa....harap menjadila yerkk..
Anda LULUS nak jadi adik ipo aku.....aku ok jerr...pun spesis pak anif gak...mendungg jerrr...opss..terlebih lagi...
Haaaa...pada siangnya...pepagi buta dah jejak ke Taman Buaya Ayer Keroh mandi manda .... Kolam ni agak sesuai utk budak2 kalau untuk orang tua...harap maklum..ko renang ala2 JefrY oNG sekali pun gerenti buek malu jo....kedalam x sampai 3 kaki.... ( perenang m'sia suatu tika dulu ) dah lah aku ni agak2 pandai berenang...x dpt nak tunjuk skill aku....
Inilahh dia breakfast kami di Taman BuAYA....simple tapi sedap ( sedapp kerrr )

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia