Si Aliff yang berangan Lebih..

Eh itu sunglass aku tu.....
Amboi, dengan muka slumber badak je ko pakai sunglass mummy yerk..dah lah pakai x bagi tahu yang aku duk keruk2 hangbag sambil memandu terkejut beruk ingatkan sunglass aku tercicir ingat nak tanya la dia yang duk kat sebelah @ nak suh carik utk aku ke... maklumlah tengah2 drive mana nak cari sunglass mana nak capai stereng kang penyudahnya esok topic hangat lak aku anak beranak masuk surat khabar terbabas langgar Pokok.Bila terpandang je dia terpana kejup aku bila tgk sunglass kat muka dia..Cis...dah buat muka bodoh jer...slumber jer ko liff...siap layan lagu BunkFace, terkumat2 mulut ko nyayi yerkkk...konon nampak handsome la tu...( mmmg anak jantan aku handsome pun kan )..Alang2 tengok dia leka dengan sunglass aku, time trafficlight lampu merah aku pun snap2 la gambo dia..terlebih dahulu aku kuat2kan radio bagi dia x dengau bunyi flash camera...kang kalau dah nampak aku duk amik gambar dia...hilang lak original kepoyoan dia tu.. Dengan perasaan keibuan dan kelembutan seorang ibu yang mata dah naik berpinar melawan kemarakkan cahaya matahari yang menembusi bijik mata aku...aku beralah jo laaa..keruk laa tangan aku dlm handbag capai cermin mata ..pakai la liff...mummy tahu kamu dah syok....layannnn jerr...

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia