Sakit Gigi Lagi part II

Hari ni Isnin 1/03/10...aku sakit gigi lagi...ya allah azab sungguh dugaan allah untuk aku. Malam tadi semua dah tidur tinggallah aku terkulat2 x tidur menahan sakit, dah banyak sangat aku telan ubat tahan sakit ni, memang comfirm lahhh x menjadi anak dalam perut aku ni....:(...hari ni appoitment dengan dental pakar lak....aduhai serik rasanya aku ni nak face semua ni, ikukan hati nak aje aku cabut semua je gigi2 ni, bio x ada gigi langsung..boleh? alasan orang yang dah x ada ihtiar lain. Kalau aku jumpa doc ari ni comfirm la aku dapat mc lagi, kalau comfirm jugak ari ni masuk OT comfirm lahh berhari2 lahhh MC aku ni...Adoi kawan2 yang baca blog aku ni, ko faham2 kan lah pada pak cik abu akan penderitaan batin aku ni.
Ni aku bangun seawal 6am, dah lah x boleh tidur malam...aku rasa ubat tahan sakit tu x jalan aku terjah peti ais terus telan ubat selsema bagi mata ni mengantuk...perhh menderita sungguh sampai macam tu sekali. So, aku ni bukannya ada servent nak buat semua kerja dalam rumah ni, jadiknya seawal 6am terkulat2 laa aku sekor kat dapur sediakan apa yang patut untuk breakfast chalif, mandikan chalif, bedakkan mereka manakala pak anif take over buat milo untuk anak2nya ( pak anif nak mandikan tapi chalif x mo ...nak gak mummy dia mandi kan...adoi mak ko sakit ni nakkk ) tp dalam sakit2 ni aku boleh gak buat kerja cuma aku x boleh nak cakap banyak2 jer....sebab mulut aku x boleh nak bukak luas2...so bayangkanlah menderita x menderitanya penangan sakit gigi sampai aku dengan pak anif pakai isyarat mata je.
Memandangkan lepas ni aku nak gi jumpa doc, if let say nanah dalam gusi dah ok,mungkin gusi aku akan di potong sikit bagi mengeluarkan gigi bongsu tu...perhhh....
Aku baru sakit gigi, belum lagi yang sakit cancer, jantung, kencing manis atau buah pinggang macam kak ai ke...aku solute dengan dia yang sentiasa tabah dan ceria walaupun berdepan dengan penyakit kronik....Aku baru sakit gigi dah ada hati nak telan racun rumput...adoii..sakitnya tuhan aje yang tahu..
Oklah, aku nak bersiap sementara menunggu pak anif balik dari hantar orang bagi mengelakkan aku x rasa sorang2 aku mintak pak anif temankan jumpa doc...:( :(...doa2kan aku sihat macam dulu2......aku nak keje. aku nak keje.aku nak keje. cian pak abu kena jaga sorang2...
p/s: 6 hari aku sakit gigi berat aku turun 3 kilo......

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia