On 07.02.10 berjumpa la aku dengan rakan sekolah Sekolah Menengah Sultan Salahhuddin Abdul Aziz Shah Sec 2, Shah Alam.Janji pukul 11am dah sampai Kedai Kopi Tasik Shah Alam, well namapun janji melayu kan...pukul 12.30pm baru lahh cukup koremmm gath.
Hilang rindu bila jumpa member lama since aku dah beranak pinak ni. Selalu juga diaorang buat outing ni tapi aku je yang jarang nak join, maklumlah aku kan sibuk dengan study aku so kadang2 date jatuh pada waktu kelas berlangsung. Macam kali ni pun jatuh suppose ada kelas, tapi demi kawan aku paksa juga diri ni nak join diorang ni. Apa pun berbaloi jugak la aku join sebab mmg happening, masing2 masih gila, masih sempoi dan paling penting semua still maintain like zaman2 skool2 dulu just aku je yang dah macam badak sembu..tapi aku pelik la jugak mereka kata aku still nampak cute like dulu2 ..ahakkkss yekeerrr.....tp u 'all x nampak perut aku ni dah macam tong drum..buat kata pak anif perut dah macam mengandung 5 bulan tapi hakikatnya dia juga yang duk peluk aku memalam yang sanggup berulang dari Pagoh ke Melaka nak peluk Tong Drummm yang ko kutuk ni... ( melalut sudahhhh )
Inilah dia saki baki yang larat nak join...yang lain ada gak invite memasing ada yang terlupa , ada weeding dan x kurang ada yang sakit.
Hanya Anum dan bina je yang angkut anak, yang x bawak tu duk pretending single...ecehh Aku yang meminjam baju adik aku....bangun dah lambat...x sempat nak iron baju...haaa amik ko pakai baju adik x pasal2 cover pakai jecket coz badan i dah mula mengembang okeyyyy...sekali duduk nampak spentot jenama scarlet aku ni......( amat berbaloi 3 piece rm10jerr...)
Tahniah hani, dah mengandung 2 bulan...izzah dewi korang bilak lagi nak join mama group..?
Apa pun, kenangan bersama hani, izzah, sue, sidah, dewi, bina dan anum memang best, next time tgh plan nak stay one nite at any resort .... kalau dah stay 1 nite sure macam2 citer boleh kongsi....paling x hingat boleh laaaa gelak mengilai2 memalam buta mengalahkan pontianak...

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia