Muka dah OK tp ada Jerawat Lak....alahaiii

Adoi....betapa buruksnyer rupe kalau jerawat dah menepek kat pipi. Paling tension menonong sekor je jerawat tepek kat muka ni, pastu merah menyalalak tu...Dari jauh orang dah nampak muka aku yang berjerawat ni....tapi aku maintain boleh senyum walaupun ada sikit malu....Apa x malu wei..muka aku jarang berjerawat ada jerawat sebijik sesat kat muka ni semua duk tegur aku .....adoi haiii...baru je ramai tegur akan perubahan muka aku yang semakin licin dan cantik ni...dah sesat sekor jerawat sebijik...Pada orang2 yang tanya dan tegur akan perubahan kulit aku sejak dua menjak ni....thanks a lots...yang siap tanya aku pakai produk apa ..ermmm itu ada berat sikit...sebab aku ni jenis pakai campur2...mana taknya malam aku cuci cleanser jenama lain, belah pagi cleanser jenama lain...so ? macam mana nak jawap tu ? Insyallah aku akan interframe jenama produk tu..itu pun kalau aku rajin.....

Lihat .... buruk kan...kerana sekor jerawat habis buruk seluruh muka....

p/s: abaikan gambar yang bloom ni...maklum lahh hp camera.....x la blackberry, i phone....rendah diri ni...( aku nak iphoneeeee!!! )

Comments

A.I said…
kau tepek taik idong kau kt jerawat kau tu. kompom esok ilang. ngeeeeeeee

suka la tgk font kau ni..camne nk buat?

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia