Langkawi 3

Langkawi 3.
Day 2 aku di Langkawi, aktiviti Island Hoping..Package yg ditunggu2 pak anif, sebabnya sepanjang dia bawak pelancong ke pulau itu tak pernah sekali dia join island Hoping ( sangatlah prakkk ). First kita orang gi Gua Kelawar, Pulau Dayang Bunting, Pulau Beras dan Eagle Feeding...tang dayang bunting aku x menahan ...sebab chalif jumpa bestfriends si Monyet...apa pun..yang penting anak gembira mak pun suka....jom layan :

Betapa buruk muka mereka dengan berminyak...terlebih sunblock..

Muka x mandi.....ermmm hentam je aaaaa

Atas speedboat.........si aliff sibuk nak duduk tepi boat..... Ceh....berani nampak ...
Ha....inilah dia Pulau Dayang Bunting ...cuba korang perhati dan hayati gambar ini....ada rupa apa yerk?
Gua Kelawar.....spesis kecik
Menuju ke Gua Kelawar...seram jer.....count to draculaaa..hahahah
Welcome to Dayang BUNTING....
cHA ..yg pantang nampak kolam....
Pak Anif sibuk menguruskan anak2....aku? tukang amik gambo..
Ishk..itu buak perempuan amat ligat berenang.....
Spa fish original.....kaki pak anif yang x laku..di jamah ikan.....
Sekali Aku tabur twisties...amik ko eEEEEEee..geli nyer.....
Ha...cha mula nak flu....
Eagle feeding......helang banyak ..tp camera x nampak...
Aliff leka tgk helang makan...
Helang............
Pulau Beras....air umpama kristal...1 jam duk berjemur di pulau ni...naik hitam aku anak beranakk....

Aliff bersiapkan diri untuk terjun..dari boat..
Sekali...jeket x boleh bukak la plak.....
Cha...baru lepas mandi lauk...muka blur..sb ngantuk....tu pun dah nampak macam nak demam..
Tidur......dah letih la tu....
Trip Island Hoping.......

Comments

A.I said…
island hoping. mmg best tppppppppppppppp...aku gayat giler naik bot tu! huwaaaaaaaaaaaaaaa..takot! tobat nk naik lagi!!
Unknown said…
ahahhha...takut yerk..tapi tabot nak naik lagi....macam mana tu kak ai....apa pun org suggest lepas ni kak ai..jin mangrove lak..bestttt...tp pegi ngan abg kaman je....romantikkk

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia