Edisi Terjah Spa Adyza

Sapa kata orang kampung x pandai nak ke SePAAA. Hujung minggu aktiviti meneman Pak Anif berSepaa di Spa pilihan aku since aku stay Melaka iaitu Spa Adyza di Digital Mall. Aku boleh dikatakan adalah salah seorang pelanggan tetap spa kak liza. Kenapa aku suka? 1)Harga yang Murah 2)Enviroment Spa yg Relex 3)yang paling penting Decoration dia ala2 Indon Style...cool jer... Aku dah lama x jerjak spa kak liza ni since bangunan digital tu diambil alih oleh Samb dan make renovation, so kalau tengok dari luar bangunan tu mmg orang x expect yang spa dia masih ada lagi dalam bangunan tu and aku pernah cuba facial ttp2 lain tapi semuanya aku reject sebab mmg x serasi dengan aku dan amat tidak berpuashati but kali ni aku cuba juga call kak liza samada dia still open either ada cawangan lain. Lastly berjaya juga, rupanya kak liza mmg x bukak spa tu kecuali customer make appoitment. Ok la tu kan...kak liza dan staff hanya layan aku laki bini je...baru ada feel.. Aktiviti memanjakan diri di Spa bukan untuk menhabiskan duit okey sebab setahun payah 2 kali aku nak jejak tapi hanya untuk relex2 kan diri sambil2 di massage, rendam dalam jakuzzi salt bath ( menanggalkan sel kulit mati ) dan cantik2 kan kuku kaki dan tangan ( pedicure n manicure ) Hasilnya Pak Anif berjaya terlelap ketika di massage dengan minyak Aromathraphy Easy Sleep.
Aku pun x pernah mengadap kaki pak anif mcm gini .... kalau dulu tapak kaki dia ada kulat keras but dengan ketekunan beautician habis segala kerak2 jahat di tapak kaki pak anif di sental ..amik ko ngadap kaki je dah makan 1 1/2 jam...ishk ishk..apa pun dy, asal u puashati..aku lak yang terkulat bosan tunggu dia x habis2
Ok tak...aku rasa ramai lagi yang suka ke SepAAA...banyak lagi spa yang cantik2 dan class2...bagi aku spa adyza ni masih di bawah kemampuan aku yang agak2 meraban je duit di poket ni.. Package apa aku amik : Package :Relex 1)Aromatherapy Massage 1 hour ( pilihan : therapy oil lavenda, lemon, easy sleep , rose etc..- pilih satu 2) Facial ( Falisa/ SK II/ SHAKILA )- AKU PILIH MURAH JE..FELISA 3)Jakuzzi - ion o3 jakuzzi ( milk bath / salt bath / lemon / lavenda ) after 15 minit korang akan nampak daki2 / sel kulit mati di sekeliling bathtap tu...amik geli mak... 4)Pedicure / Manicure - semua tahu...kan harga? amat murah dan reasonable...kalau berminat korang hubungi je dengan pemilik kedai kak liza tu dan jangan lupa sebut nama ila JKN ...insyallah akak tu bg discount ..hahahah x gitu kak..
Jangan lupa bawak husband pada yang dah berkahwin ikutkan jakuzzi boleh masuk berdua tapi aku nak mlik bath dan pak anif nak salt bath ..so jadiknya berlainan kolam laa.. ..pada yang x berkahwin jangan nak gatal...not allowed SPA ADYZA DIGITAL MALL CONTACT NUMBER : 019-628 4986
p/s : sesekali relex mmgg syokkk...lagi dengan hubby...

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia