Bye bye Langkawi

Bye bye Langkawi, umur panjang kami jejak lagi..rasa x puas ke Langkawi insyallah nextime spend time lebih sikit di sana...sebab banyak sagat temat yang masih belum jejak like Mangroove, Snorkling Pulau payar dan macam2 la. Tahun depan x tahu kemana pulak family kami anak beranak...pak anif plan nak ke Luar negara tapi belum di tentukan dimana..
Seriously laa, aku suka lagi pergi bercuti dalam negara sebab aku rasa Malaysia lagi indah dan permai dari negara luar sana...Banyak tpt yang masih belum di terokai...teringin benar aku nak naik boat panjang menyusuri sungai rejang di serawak.( yg macam iklan Tourism tu ), tengok kehebatan dan keindahan flora fauna ciptaan yang maha esa. Sesiapa kenal aku sure akan tahu apa minat aku, kalau dulu masa remaja aku suka claimbing gunung, camping dan jngle tracking know dah beranak pinak x kan aku nak hangkut anak2 aku daki kut kan..so bila dah jadi bini org dan mak org ni ...kira bertukar angin la plak..suka tempat yang damai dan relex, kalau part shopping aku rasa semua pompuan sama je..kekekkek... Lama betul aku nak abiskan entry pasal langkawi ni kan...walaupun dah basi ..but untuk kenangan abadi buat tatapan akan datang aku kuatkan juga nak upload gambo2 ni..walaupun server kek opis ni amatlah tenat..So, for those yang suka pada adventure boleh buat style aku anak beranak...jumping naik bus, naik feri, rounding island dan terus fly balik KL.....apa pun...pada pasangan yang x tahan penat , letih nak layan anak..better korang pilih place yang dah including smua..x jumping2 macam aku ni...sampai anak2 aku demam bila balik melaka...Apapun...KAMI ENJOY....
Pak aNIF dan aliff 1st time naik kapal terbang....kesian2

Oleh kerana x ramai passenger...so chalif buat mcm kapal sendiri nak gerak maan2 seater

Langkawi dari udara
Check in Ticket
Before balik...kami brakfast duluu...kenyang2
Chalif ...duk bergambo tepi kolam...bye bye kolam.. amik ko...bedak bertepek di muka..

Comments

A.I said…
thn lepas, company aku yg tanggung kami anak branak ke sana. naik MAS + duk kat BERJAYA. kalau nk tunggu duit aku, mau smpai kiamat pon x tentu dpt gi holiday gitu. ekekekeke..pelagi, habiskan je $ company. family aku yg paling byk sponsor sbb anak ramai. bilik pon kene 2, tambang lagi? ngeeeeeee
Unknown said…
betuah kak ai...company sponsor...aku ni kak...kenal kumpul awal tahun bawak ke tahun baru ..barulahh dapat nak bawak anak2...apapun..dapat jugak si pak anif naik kapal terbang...

ada sapa nak berhenti keje kat opis ko kak? aku nak join...hahaahhhah

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia