Aktiviti Malam 270110

Semalam lepas balik kerja, rasa malas gila nak masak mana x nyer setiap kali balik kerja mesti kepala aku berserabut duk memikir nak masak apa. Lepas solat asar , aku terbongkang kat family hall dengan berkembannya konon2 nak pikir la idea apa nak masak datang pak anif pi terjah buat aksi gatal. Memahami kekusutan si isteri pak anif suggest makan luar je, bila tanya nak makan mana jawapnya tanya anak. Cehh..kalau tanya budak2 tu madang asyik KFC je, adoi hai naik muak aku. Ha..kan betul mmg KFC yang dorang nak, keputusan sudah pun di buat tukar baju tukar seluar terus choww KFC depan rumah.Perut pun dah kenyang malam masih muda nak balik macam awal rugilak kalau dah keluar rumah x merayap, so lepas makan je pak anif ajak pi jalan2 katanya boring balik rumah, kalau balik pun budak dua orang tu je conqure tv ...so datang mood pak anif nak melayan anak2nya, kalau ditanya comfirm tempat yang ada playground jadi pilihan. Mulut capoi pak anif terlepas sebut eye on malaysia x pasal2 budak2 tu terlalak dalam kereta ajak pi sana.. ..ko gila aku nak kesana dengan berbaju t-shirt tido seluar fit bunga2 nak pi terjah tempat tu...x pasal2 org kata tah sakai mana duk jalan memalam buta...akhirnya kesan lalakan chalif kami terjah eye on melaka je eye on malaysia agak mahal sikit.... mula tu memberontak la jugak tapi bila dah nampak gendola eye on melaka dan pirate ships...boleh yek dua2 duk terkinje2 nak naik bendalah tu...so sapa yang layan? of coz pak anif okey dan aku bo layan je...x kuasa mak okey...dahlah baru lepas makan pastu nak naik plak benda alah tu...at last pak anif dah beli tiket nak x nak terkontan2 aku naik eye on melaka....( mak gayat okeyy )...Melaka sangat indah....jom terjah melaka..macam2 ada..

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia