sejak ko tiada..

EeRMMM....sejak dia x ada ....aku macam malas je nak update blog ni... Hari2 aku bosan je tanpa dia di sisi, tiada lagi kenangan indah dapat ku lihat, tiada gelak tawa dapat ku tatap. Aduhai, bilakah dapat ku cari ganti. Seminggu lebih aku duk mengusha camera baru, tapi semua aku x berkenan...bila dah berkenan budget lak x cukup...bila dah comfirm nak beli, warna lak x ada stok..leceh tul..aku bukannya nak camera canggih manggih pun, asal dapat snap gambar, posing sana sini dah cukup ALHAMDULILAHHH....so, seperti biasa bila cash ditangan maka aku gatai tangan dok shopping .......akhirnya aku terguna budget camera beli baju chalif kat jusco semalam....boleh gitu?....baki tinggal 350.00 je...cukup ke nak beli camera? cukup memang cukup laa tp dapat la ko camera besar dabak kurun ke 80an....pakai filemmmm punyerr....siap ada negative okeyy.......so kesimpulannya, aku tunggu pak anif sampai dari outsatation untuk seisi pujuk rayu ...........kkekekkeke...alahh mintak tambah 200 jer......agak2 leh dapat ke? kalau aku bagi round 10 dapat punyaaaaa................opsss.....sangat cilaka ini tangan okeyy....
so...tungguu keputusannya...adakah aku dapat atau tidak.....kalau dapat aku tepekkan gambonya cameranya...kalau x dapat........aku tunggu dividen+bonus ASB kuar....aku x heran laaa duit DIAAAA...( cehh..yolahh tuu )
p/s: ya allah ko lembutlah hati pak anif aku nak bagi duit kat aku....dan ko selamatkanlah duit ASB aku ........aminnnn ....( keekekeke )

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia