Macam Biasa jer

Esok pak anif outing lagi, kali ni dia menapak kat KL terus GENTING terus Melaka ending JB....bawak tourist INDON ...Ermmm hari AHAD, baru aku dapat jumpa...Kebetulan Cacha lak x ada pergi KL follow nek yang jalan2 sampai hari sabtu. Tinggal la aku dengan alif kat rumah,,,, mana nak pergi yerk ...esok birthday aku..uhaaaaaaaa sardisss nyerrr akuuuuuu........ tahun ni aku x nak ingat kan sesiapa pun birthday aku, aku nak tengok sapa yang betul2 hargai aku dalam hidup mereka....Lagi pun tahun ni aku mcm x suka je nak sambut birthday , ermm x tahu kenapa...macam x suka je angka 29thn ni......adakah aku x terima hakikat yang aku makin tua? aku terima aku semakin tua tp muka maintain cute ( makk perasann dahh )....Kebetulan tahun ni x macam tahun2 yang sudah, selalu ada check list barang apa yang aku nak...but tahun ni macam x ada apa aku nak.( boleh gitu ). Kalau aku nak pun just camera jer, tapi macam aku mampu je nak beli semua tu kan, setakat camera, petik jari je aku boleh beli bezanya mahal murah jerr......entahlahh...orang sambut hari lahir bergumbira tapi aku berduka..duka sebab apa..sebab musababnya aku sendiri pun x tahu, maybe perubahan horman tua dah mula nak mengalir ke badan aku kut.( ada ke?? ).....so bagi aku semua tu MACAM BIASA JER..hari jadi x hari jadi sama jerr....bezanya umur jo beganjak...Hope next year its lucky to me....
p/s: dahh tua buat cara dahh tua kan.........
( berita sedih...uhaaaaaaa pointer aku turun terukkkk...sungguh aku main2 sem lepas.. )

Comments

nadirah said…
haPpy birthDay akak!!!!
moga PANJang Umur, muRah reZeki, bahagiA seLaLu !!!!!

walaupun umOr maKin tua,
tP kiWa aKak teTap Mudaaa...
zassss!!!

~amIn~
nadirah said…
** kiwa = jiwa.
tYpinK error aaaa...
mintak mahaP le aaa...
A.I said…
UHUK!!!!

WOI! APA TUA-TUA NI WOI??!!

29 tu tua ke? nape aku 32 tak rasa tua pon? rasa cam 23 aje! kahhhhhhhhhhhhhh
Unknown said…
nad : itu tanda dah nak masuk alam nyayuk tuuu....tq yerk..uhaa sedihh nad ko org ke-2 wish apy birthday..

kak.ai: adoii kakkk........umur ko 32 tapi muko mcm 23 ....tu yg anak2ko org kata adik2 ko kak...hahhhaahaha

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia