Lama jugak aku x jengok blog ni....macam x ada citer yang boleh aku kongsi....kalu ada pun rasa macam biasa jer...Cuti2 sekolah ni selalunya orang banyak aktiviti tapi tidak pada aku, pak anif sibuk dengan tripnyerr dan aku lak sibuk dengan planning bisness yang akan mula tahun depan. So, bermulalah episod kesibukan aku untuk tahun 2010. Insyallahh berkat doa mama dan restu suami harap2 success laa apa yang aku buat ni. ( Bisness apa? ...ermm )
Next week aku mula bercuti, so waktu bercuti ni aku akan spend masa aku dengan menyesakkan diri aku di kampung dan menolong sepupu yang akan melangsungkan weddingnya on 19 dec till 20 dec....Tugas aku macam biasa DeCO Hantaran yang memang tugas wajib aku dalam keluarga aku...dan kerap gak aku diupah untuk buat hantaran ni walaupun pd hakikatnya aku mmg x ada minat langsung nak buat semua benda kejadah ni.....errmmm maybe inilah dikatakan anugerah..
Wedding Dina Azhani Mopti ( cousin aku ) diadakan di Klang....inilah acara yang buat the whole family Mahmood & Pipah berkumpul...masa tu boleh laahh aku melepaskan rindu aku pada semua sanak saudara dan exspecialy pada cousin2 aku yang sempoi....
tapii
yang x bestnyaaaa....kamera aku rosakkkkkkkkkk.............tension sehhh...bila nak beli ni...gamaknya nextweek before wedding aku kena korek duit kat bank nak pi beli gak .....
Ops lupa...
walaupun aku bercuti.....aku still online okeyy..sebab aku baru beli broadband MAXIS kat pc fair ......ekeekkekek..asal aku x pakai celcom...? yg liputan meluas tuuu.....ops...harap maaf line celcom x ada coverage kat umah aku....so 2nd choice..MAXIS laaaaa.............
p/s: selamat bercuti....

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia