im Back...

Fuhh fuh fuhh... berabuk giler blog ni... mcm dah lama bebenor aku x jengok...........percutian 10 hari yang teramat pack buatkan aku mmg x ado masa langsung nak online walaupun broadband dan laptop ada aku bawak. Nak buat macam manakan, nama pun cuti so sibuk memanjang dengan wedding cousin aku, trip UTARA dan macam2 benda lagi lah..
Kelmarin aku balik rumah, aku dpt rasakan yang rumah aku dah macam berpenunggu la plak. Mana taknya 10 hari direct rumah aku x berkemas, segala bagai perabot aku berabuk sampai nak baring atas katil sendiri pun aku was was okeyy.... boleh yerk memalam buta aku bukak cover bed lama tukar cover bed baru....x pasal2 pak anif yang gantuk giler tetido kat sofa.. macam biasa chalif dah terbongkang dalam bilik masing2.
Bab baju?..perhhhh x usah cakap la kan.. baju yg sedia kala x berlipat dah tinggi mengunung macam gunung kinabalu...ni tambah lagi dengan baju aku bawak balik dah tinggi macam gunung everest lakk.....aku yang buat aku yg tengok pun dah naik migrant. Tu x masuk bab baju kotor yang berlambak, fuhhhh balik aku kena menDOBI laa gamaknya 3 hari 3 malam...Sampai pagi tadi nak carik spentot chalif pun aku x jumpa, tu belum spentot pak anif dalam cupboard finish already sampai yang koyak rabak tunggu masa nak buang pun dah abis di pakai.( macam mana tu yerkk ). Pagi tadi aku hantar chalif, terkejut beruk aku tengok boboy aliff tersembur keluar gara2 pakai seluar berlubang.....aduhhh kronik sungguh aku ni....nasib ko x bersunat lagi liff..kalau xxxx..............( apa? ..cehh bodohh )..
So, dah 2 hari aku menDobi baju2 kat rumah...lepas mendobi tunggu azab lak nak melipat ( perkara yang aku paling benci nak buat )...ikutkan daya ni, mmg malas giler okey, rasa mcm nak upah je orang suh lipat baju2 aku kat rumah.....( ada ke ? )..Fuhhh..baju baju..kalau aku x lipat2 jugak baju ...sure pak anif balik...carik spentot x jumpa mahu spentot aku di pakainya nanti..kalau dia tahu lak yang si alif pakai spentot si chacha mampussss aku...( arhhhhhhhhh...kantoi )...x pasal2 anak teruna aku pkai spentot renda2 okeyy...aduhhh...
so..ada sapa mahu tolong aku selesaikan masalah baju aku ni....?? keekekkekek....bagang kan...aku yg created masalah aku x reti2 nak selesaikan masalahh....
p/s: penyakit PEMALASS dah maii dahhh

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia